امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 461106 |
تاریخ انتشار : 15 اسفند 1400 - 19:33 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: نکونام سه سالی است در اهواز شکست نخورده بود و بازیکنانم کار بزرگی کردند. به گزارش صلح خبر،  تیم فوتبال ذوب آهن امروز در اهواز موفق شد فولاد را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از این دیدار اظهار […]

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: نکونام سه سالی است در اهواز شکست نخورده بود و بازیکنانم کار بزرگی کردند.

به گزارش صلح خبر،  تیم فوتبال ذوب آهن امروز در اهواز موفق شد فولاد را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از این دیدار اظهار کرد: واقعاً بازی سنگینی بود و از اوایل بازی غافلگیر شدیم. در دو دقیقه شروع بازی فولاد به صورتی مارا پرس کرد که به گل رسیدند و ما به همان شکلی که به بازیکنان گوشزد کرده بودیم، گل دریافت کردیم که این موضوع از بازیکنان با کیفیتی که داریم بعید بود.

وی ادامه داد: ما غافلگیر شدیم و تا به بازی برگشتیم، دقایقی را از دست دادیم اما خدا را شکر در نیمه اول با پرسی که انجام دادیم به گل مساوی رسیدیم. در نیمه دوم نیز فولاد خیلی به ما فشار وارد کرد و با وجود اینکه این تیم شکست خورد، به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها ما را خیلی تحت فشار گذاشتند و بازی هماهنگی به نمایش گذاشتند اما با تعویض‌هایی که انجام دادیم و با تیزهوشی سینا اسدبیگی هافبک مان، به گل دوم رسیدیم. 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: واقعاً یک گل خیلی خوب زدیم و در ادامه نیز فولاد را کنترل کردیم. اینکه فولاد در اهواز شکست نمی‌خورد بی دلیل نیست. ما واقعاً در این دیدار تحت فشار بودیم. فکر می‌کنم فقط پرسپولیس در این دو سه سال فولاد را در اهواز شکست داده بود و خود نکونام هم سه سالی است در اهواز شکست نخورده بود بازیکنان کار بزرگی کردند. ما خیلی هوشمندانه بازی کردیم و سه امتیاز بازی را به دست آوردیم.

 تارتار بیان کرد: به هواداران و تمام کسانی که در کارخانه عظیم ذوب‌آهن زحمت می کشند این برد را تقدیم می‌کنم. برد خیلی شیرین بود.

 وی در ادامه با قدردانی از گروه داوری، گفت: آقای بنیادی‌فر و گروهش روز خوبی داشتند و به آن‌ها و کمیته داوران از جمله آقای افشاریان و آقای سخندان تبریک می‌گویم. گروه داوری امروز نماینده خوبی برای کمیته داوران بود. 

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید