امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 485063 |
تاریخ انتشار : 22 مهر 1401 - 21:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تیمش موفق شده بود استقلال را مهار کند اما در دقایق پایانی نتیجه را به حریف واگذار کرد. به گزارش صلح خبر،  مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: خیلی سخت بود به کنفرانس بیایم چون بد موقع گل خوردیم […]

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تیمش موفق شده بود استقلال را مهار کند اما در دقایق پایانی نتیجه را به حریف واگذار کرد.

به گزارش صلح خبر،  مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: خیلی سخت بود به کنفرانس بیایم چون بد موقع گل خوردیم و گل بدی خوردیم. بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. ما همه راه‌ها را بسته بودیم اما دلم سوخت. یکی از بازیکنان ما که خیلی هم خوب بازی کرده بود، به اشتباه دروازه را باز کرد. زیبایی فوتبال به همین چیزها است. قریشی که باعث موفقیت ما در چند بازی تیم شده بود، اینجا گل به خودی زد البته مهدی‌پور ارسال خوبی انجام داد.

او ادامه داد: در نیمه دوم، موقعیت‌های بهتری نسبت به استقلال داشتیم و بازیکنان سرعتی این تیم را مهار کردیم و حریف راهی برای گل زدن غیر از ضربات ایستگاهی نداشت. ما سعی کردیم تیم را از نظر میانگین قدی بالاتر ببریم اما گل به خودی داشتیم و همه باهم باختیم. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره اولین شکست خود در رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما برای تساوی نجنگیدیم. این اشتباه را نکنید. ما در این بازی هم سعی کردیم استقلال را پرس کنیم. بعضی تیم‌ها بیشتر هزینه کردند و برای قهرمانی بسته شده‌اند. ما بنا به ظرفیت خود نتیجه می‌گیرم و نتیجه‌گیری‌مان مقابل تیم‌های مدعی، متوسط و تیم‌های پایین‌تر شکل خودش را دارد. سعی می‌کنیم برای هر بازی استراتژی مد نظر آن بازی را داشته باشیم.

تارتار درباره ضعف ذوب‌آهن در خط حمله گفت: من گفته بودم که آسیب دیدگی سعید باقرپسند ضربه بزرگی به ما زد اما بازیکنان دیگر تیم دارند تلاش خود را می‌کنند. امسال لیگ سختی داریم و شما می‌بینید که تیم‌ها با اختلاف یک گل برنده می‌شود وفاصله‌ها کم شده است و من لیگ سختی را پیش‌بینی می‌کنم و فکر می‌کنم تا روز آخر تکلیف قهرمانی و تیم‌های سقوط‌کننده مشخص نباشد. از هواداران خود عذرخواهی می‌کنم. ما تمام تلاش خود را کردیم اما نتوانستیم خوشحال‌شان کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید