امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 5 ذو القعدة 1445 | 2024-05-12
کد خبر: 99561 |
تاریخ انتشار : 05 شهریور 1395 - 9:41 | ارسال توسط :
0
3
ارسال به دوستان
پ

گروه سیاسی؛ به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم افتتاح مجتمع گردشگری «مهر و ماه» که همزمان با هفته دولت در اتوبان قم – تهران به بهره‌برداری رسید، با بیان اینکه مقام معظم رهبری راه کارهای اقتصاد مقاومتی را در سخنان خود تبیین نموده‌اند، اظهار کرد: اکنون دولت با قدرت هرچه بیشتر […]

گروه سیاسی؛

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم افتتاح مجتمع گردشگری «مهر و ماه» که همزمان با هفته دولت در اتوبان قم – تهران به بهره‌برداری رسید، با بیان اینکه مقام معظم رهبری راه کارهای اقتصاد مقاومتی را در سخنان خود تبیین نموده‌اند، اظهار کرد: اکنون دولت با قدرت هرچه بیشتر برای بهبود شرایط در بخش‌های مختلف تلاش می‌کند.

وی به برخی اقدامات دولت اشاره کرد و گفت: ۴۰ هزار میلیارد ریال برای بدهی‌های پیمانکاران در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی و پزشکی و سایر حوزه‌های مختلف توسط دولت تأمین شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به ضرورت ساخت هتل و مجموعه‌های بین راهی اشاره کرد و گفت: در برنامه ششم یکی از محورهای توسعه کشور، توسعه گردشگری است و این یک فرصت مناسبی است تا زمینه‌های گسترش ایرانگردی را فراهم کنیم.

قم در مسیر توسعه قرار دارد

وی با بیان اینکه خدمت به مردم شهر قم در دوران قبل از انقلاب به صورت ناقص بود، گفت پس از پیروزی انقلاب شاهد ارائه خدمات مطلوب به مردم این شهر هستیم و قم به عنوان پایگاه تفکر اسلامی و مرجعیت جایگاه واقعی خود را پیدا کرده است و با عنایت مقام معظم رهبری این شهر در مسیر توسعه قرار گرفت.

لاریجانی به اهمیت ورود بخش خصوصی در بسیاری از موارد اشاره کرد و افزود: برای توسعه زیرساخت‌ها و آبادانی استان قم باید از بخش خصوصی بهره برد تا شاهد توسعه این استان باشیم.

وی با تأکید بر اینکه اقتصاد مردمی باید مورد توجه باشد، گفت: پروژه‌های عمرانی قم نظیر مترو و بلوار پیامبر اعظم(ص) به سرعت در حال پیگیری است ولی در این شهر با جمعیت بیش از یک میلیون نفر حجم کارهای عمرانی باید توسعه یابد.

Let’s block ads! (Why?)

خبرگزاری مهر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید