امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 72176 |
تاریخ انتشار : 27 مرداد 1394 - 10:27 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بیوگرافی الهام کردا + تصاویر الهام کردا     الهام کردا بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون   الهام کردا (زاده ۱۳۵۷) بازیگر و کارگردان تئاتر است. وی کارشناسی خود را در رشته نمایش دریافت کرده و از سال ۱۳۸۰ فعالیت در تئاتر را آغاز کرد. الهام کردا زمینه فعالیت : تئاتر، سینما و تلویزیون تولد […]

بیوگرافی الهام کردا + تصاویر الهام کردا

 

 

بیوگرافی الهام کردا,زندگینامه الهام کردا,عکس های جدید الهام کردا

الهام کردا بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون

 

الهام کردا (زاده ۱۳۵۷) بازیگر و کارگردان تئاتر است. وی کارشناسی خود را در رشته نمایش دریافت کرده و از سال ۱۳۸۰ فعالیت در تئاتر را آغاز کرد.

الهام کردا
زمینه فعالیت : تئاتر، سینما و تلویزیون
تولد : ۱۳۵۷
ملیت  : ایران
پیشه : بازیگر و کارگردان تئاتر
سال‌های فعالیت : از ۱۳۸۰ (۱۴ سال)
مدرک تحصیلی : کارشناسی رشته نمایش

الهام کردا (زاده ۱۳۵۷) بازیگر و کارگردان تئاتر است. وی کارشناسی خود را در رشته نمایش دریافت کرده و از سال ۱۳۸۰ فعالیت در تئاتر را آغاز کرد؛ و بیش از ۱۴ سال است که به فعالیت در زمینهٔ نمایش و بازیگری مشغول است.

بیوگرافی الهام کردا,زندگینامه الهام کردا,عکس های جدید الهام کردا

الهام کردا در سال ۱۳۸۰ فعالیت در تئاتر را آغاز کرد

 

قسمتی از گفتگو با «الهام کردا» بازيگر سينما و تئاتر
«الهام کردا» بازيگر جوان و خوش‌آتيه‌اي که بي‌ترديد پيشينه حضور او در عرصه نمايش و ايفاي نقش در آثاري چون «خنکاي ختم خاطره»، «دو ليتر در دو ليتر صلح خبر»، «17‌دي کجا بودي؟» و «هم‌هوايي» در يادماندني است، مسيري جدي را در بازيگري طي کرده است. او با ورود به حوزه سينما و حضور در نقش‌هاي جدي و تأثيرگذار استعداد خود را در پرده سينما هم نمايان کرده است.

 

– يک سري عوامل براي پيشرفت هر انساني در حرفه خود وجود دارد که خارج از فاکتورهاي اوليه است، اما به شدت در مسير حرفه‌اي تأثير‌گذار است. شما چه اقداماتي براي رسيدن به جايگاه مطلوب خود در بازيگري و حفظ آن انجام مي‌دهيد؟
به عنوان يک بازيگر در تئاتر و در سال‌هاي اخير در سينما هميشه تلاش کردم براي خودم اعتبار کسب کنم. در اين راه بايد از لحاظ اطلاعات بروز باشي، که به صورت مطلق اين اتفاق نمي‌افتد، چون بايد مدام در سفر باشي و از طرفي ما کمبود منابع ترجمه شده داريم و از لحاظ زبان هم در سطح مطلوبي نيستيم که از منابع معتبر دنيا استفاده کنيم. طبيعي است که چند قدم از دانش روز بازيگري در دنيا عقب‌تر هستيم، اما بايد تلاش کرد و با مطالعه و تحقيق و تماشاي فيلم و تئاتر خود را رساند به سطحي که جهاني است. من اين کار را در حد توان انجام مي‌دهم.

 بیوگرافی الهام کردا,زندگینامه الهام کردا,عکس های جدید الهام کردا

تصاویر جدید الهام کردا
– از ديدگاه شما و به طور مشخص مطالعه و کسب دانش و آگاهي در چه سطحي و با چه ديدگاهي بايد دنبال شود؟
هر چيزي که به ارتقاء دانش و روشنفکري هنرمند کمک کند به کار مي‌آيد. روشنفکر از اين منظر که به دنبال حواشي و جايگاه کاذب و عکس روي بيلبورد و از اين دست مسائل به اصطلاح زرد نباشد و در کنار اين مسائل ضمن آگاهي از موضوعات مختلفي مانند تاريخ و ادبيات جهان‌بيني خاص خود را داشته باشد. اين مربوط به تمام آرتيست‌ها مي‌شود که در نهايت به استقلال فکري برسند و در يک مورد خاص نظر خودشان را داشته باشند. اين امتياز با يک سفر، کتاب و يا هر طريق ديگري هم به دست مي‌آيد و در کنار اين‌ها اگر شخص با‌هوش خود کاربرد صحيح اين دانش و اطلاعات را بداند نتيجه بهتري به دست مي‌آيد.
– براي هر انساني شهرت يک عامل جذب‌کننده و خوشايند است. شما زماني که وارد اين حرفه شديد چقدر به جنبه شهرت در اين حرفه توجه داشتيد؟
شهرت با خودش چيزي به همراه دارد و آن اينکه در هر جا و مکاني آدم‌ها تو را مي شناسند که اين جريان به شخصه از جايي به بعد جوابگوي درونيات من نيست و روح من را ارضاء نمي‌کند. من اعتقاد دارم که بايد در اين عرصه به جايگاه اجتماعي و فرهنگي خود بيانديشي و اينکه در مراودات روزمره انسان‌ها چگونه با تو رفتار مي‌کنند و حضور تو چقدر براي آن‌ها مهم است. در صورتي که شايد در حال حاضر چنين افرادي کم باشند و شهرتي که امروز با آن مواجه هستيم سبب شده انسان‌ها به خودشان اجازه ورود به حريم شخصي تو را بدهند و در مورد همه مسائل تو نظر بدهند که اين صحيح نيست. اگر اين‌طور پيش بروي جايگاهت حفظ نخواهد شد و لااقل بايد ضمن توجه به حريم‌ها بدانند چطور وارد اين مسائل شوند.

الهام کردا,تصاویر الهام کردا

 عکس های الهام کردا
– براي انتخاب نقش‌ها و آثاري که به شما پيشنهاد مي‌شود‌، با کسي مشورت هم مي‌کنيد؟
خيلي زياد مشورت مي‌کنم و اولين نفر همسرم «سعيد چنگيزيان» است که در بسياري از کارها و انتخاب‌ها وقتي دچار ترديد مي‌شوم به من کمک مي‌کند. از آنجايي که در مسير فعاليت من پيشنهادهاي کاري از طرف دوستان جوان و ناآشنا براي من مي‌شود، دوستاني دارم که با لطف و با حال خوب اطلاعاتي را در مورد اين هنرمندان به من مي‌دهند و فکر مي‌کنم بدون مشورت نمي‌شود کار کرد و بايد از فکر و تجربه اطرافيان استفاده کرد.
– در مورد بازي سعيد چنگيزيان فارغ از اينکه همسر شماست به عنوان يک بازيگر چه نظري داريد؟
به جرأت بايد بگويم که سعيد يکي از بهترين پارتنرهايي بوده که من تا به حال در مقابلش بازي کردم. در نمايش‌هاي زيادي خوشبختانه اين تجربه را داشته‌ام.

الهام کردا,تصاویر الهام کردا

 الهام کردا

 

 تئاتر

 تئاتر
 خنکای ختم خاطره
 تماشاچی محکوم به اعدام
 آنفلوانزای خوکی
زنی از گذشته
 خاموشی دریا (به کارگردانی نیما دهقان و بازنویسی رضا گوران)
  ۱۷ دی کجا بودی؟
پالتوی پشمی قرمز (به کارگردانی افسانه ماهیان)
دو لیتر در دو لیتر صلح خبر (به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ)
 هم هوایی
سه جلسه تراپی
پرشین کت؛ ۱۳۹۰(کارگردانی)

 

 

الهام کردا,تصاویر الهام کردا

 جدیدترین تصاویر الهام کردا

 

 بازیگری فیلم سینمایی

 فیلم سینمایی سال
 به دنیا آمدن ۱۳۹۴
ارغوان ۱۳۹۳
فرشته‌ها با هم می‌آیند ۱۳۹۲
ملبورن؛ ۱۳۹۲
فرشته‌ها با هم می‌آیند ۱۳۹۲
حوض نقاشی ۱۳۹۱
برف روی کاج‌ها ۱۳۹۰

 

 

الهام کردا,تصاویر الهام کردا

الهام کردا بازیگر سریال های تلویزیونی

 

 

  بازیگری مجموعه تلویزیونی

مجموعه تلویزیونی سال
تعبیر وارونه یک رویا شبکه ۱۳۹۴
 مهرآباد؛ ۱۳۹۲
حیرانی  ۱۳۹۱

 

   جدید ترین عکس های الهام کردا,عکس های الهام کردا

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته

 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید