امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 396085 |
تاریخ انتشار : 05 آبان 1399 - 12:32 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر نمایندگان مجلس با صدور بیانیه ای اقدام سران کشور فرانسه در توهین به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند. به گزارش صلح خبر، علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز (دوشنبه) بیانیه ۲۴۰ نماینده مجلس در محکومیت اقدام مسئولان کشور فرانسه در توهین به پیامبر […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

نمایندگان مجلس با صدور بیانیه ای اقدام سران کشور فرانسه در توهین به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

به گزارش صلح خبر، علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز (دوشنبه) بیانیه ۲۴۰ نماینده مجلس در محکومیت اقدام مسئولان کشور فرانسه در توهین به پیامبر اسلام (ص) را به شرح زیر قرائت کرد.

« همه دنیا در روزهای اخیر شاهد آن بودند که دولت فرانسه چگونه با حمایت از عمل ضد انسانی یکی از نشریات این کشور در توهین وقیحانه به ساحت مقدس فخر عالم پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) ماهیت اهریمنی خود را اثبات کرد.

دشمنی سران کفر با پیام روشنی بخش اسلام سابقه دیرینه دارد، کافران همیشه برای پوشاندن ضعف و حقارت خود در برابر پیام روشن و رهایی بخش پیامبران الهی از شیوه نخ نمای تمسخر استفاده می‌کردند. این فاجعه نتیجه فاحش تفکر به اصطلاح مدرنی است که دولتمردان فرانسوی تحت سیطره خود در آورده و برای آنان ارمغانی جز شبیه‌تر شدن به جوامع غیرانسانی نداشته است. چنین رفتارهایی که به بهانه آزادی بیان انجام می‌شود خود بزرگترین ظلم به آزادی بیان است. کدام فطرت سلیم می‌پذیرد که با مستمسک آزادی بیان از توهین به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان دفاع شود البته حقیقت آن است که دل فرانسه به حال آزادی بیان نسوخته بلکه این جسارت‌ها بخشی از فرآیند کند کردن روند پرشتاب اسلام گرایی فرانسه است که این دولت را شدیدا به وحشت انداخته و او را واداشته که به خوی دوران سیاه استعمارگری بازگرداند و چنین جنایتی را رقم بزند. فشاری که فرانسه این روزها بر مسلمانان خود وارد می‌کند در همین راستا است، اما مکر خداوند محمد (ص) بسیار بالاتر از مکر فرانسه است و مکرون و اذنابش نتیجه این نوع سیاست ‌ورزی را مشاهده خواهند کرد. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراه با موحدان و آحاد مسلمانان جهان اقدام شنیع سران کشور فرانسه و سخنان نخست وزیر آن کشور را شدیدا محکوم می‌کنیم، حمیت انسانی و غیرت دینی مسلمانان سراسر جهان اجازه نخواهد داد جریان‌های باطل انسان ستیز و ضد اسلام جریان توهین به پیامبر خوبی‌ها را عادی‌سازی کند و از این طریق مانع شنیده شدن حق شود.»

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید