امروز: پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 16 ذو القعدة 1445 | 2024-05-23
کد خبر: 460039 |
تاریخ انتشار : 07 اسفند 1400 - 16:32 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

در پی اتفاقات به وجود آمده پیرامون ویدئوی منتشرشده ورزشکار کاراته کار ناشنوایان، این فدراسیون بیانیه ای صادر نمود. به گزارش صلح خبر و به نقل ار روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان در متن این بیانیه آمده است: بسمه تعالی  پیرو ویدئوی منتشرشده توسط ورزشکار کاراته‌کای ناشنوا، «آرزو قادری» مبنی بر حذف نامبرده در […]

در پی اتفاقات به وجود آمده پیرامون ویدئوی منتشرشده ورزشکار کاراته کار ناشنوایان، این فدراسیون بیانیه ای صادر نمود.

به گزارش صلح خبر و به نقل ار روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان در متن این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی 

پیرو ویدئوی منتشرشده توسط ورزشکار کاراته‌کای ناشنوا، «آرزو قادری» مبنی بر حذف نامبرده در مسابقه انتخابی بیست‌وچهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان، موارد زیر برای تنویر افکار و روشنگری حضورتان ایفاد میشود:

با عنایت به برگزاری نشست عوامل فنی و پیرو آن، کمیته فنی، در برنامه‌ریزی برای گزینش بهترین و شایسته‌ترین ورزشکاران(از بعد کیفی) به‌عنوان نمایندگان کاروان ورزشی کشورمان در رویداد یادشده و از سویی با توجه به فرصت کم و حساسیت بالای بازی‌های پیش‌رو، برای انتخاب بهترین افراد به‌لحاظ فنی، مقرر شد: 
برای شرکت در مرحله اول اردوی آمادگی تدارکاتی، از تمامی ورزشکاران و قهرمانان دوره قبل که از آمادگی خوبی برخوردار بودند، دعوت صورت پذیرد.

نامبرده با حضور در مسابقات انتخابی که با قضاوت ۶ داور و در حضور نایب‌ رئیس بانوان فدراسیون و مسوولان انجمن مربوطه(به‌ عنوان ناظر) برگزار شد، مقابل حریف خود، خانم مهناز حسن‌زاده،(دارنده عنوان سومی و مدال طلای تیمی مسابقات جهانی اخیر ) در وزن خود با اختلاف(۸-۳)  شکست خورد و از این مرحله از اردوها حذف شد.

 تمامی اسناد برگزاری رقابت‌ها و امتیازهای ورزشکاران در مسابقه یادشده  در کمیته فنی فدراسیون موجود است.

فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان مراتب هم‌دلی خود را بابت ناراحتی « آرزو قادری» از عدم توانایی و عدم حضور در مسابقات المپیک ابراز می‌دارد، اما به‌عنوان مقام مسوول، مسوولیتی فراتر از ابعاد فردی، به وسعت ایران عزیزمان، برای خود قائل است و تمامی صحبت‌های ایشان را کذب دانسته و تحت تاثیر افکار القایی مربیان شنوای ایشان، ارزیابی می‌کند.

امیدواریم این ورزشکار عزیز همانند سایر ورزشکاران که نتوانستند از آزمون انتخابی، سربلند بیرون بیاییند، به قوانین و مقررات احترام بگذارند و تمام تلاش خود را برای شرکت در رویدادهای دیگر به‌کار ببرند.

فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران
انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید