امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 50958 |
تاریخ انتشار : 17 بهمن 1394 - 18:16 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

بیانیه دعوت به حضور در راهپیمایی 22 بهمن پایگاه خبری صلح خبر ایران بیانیه دعوت به حضور در راهپیمایی 22 بهمن توسط روابط عمومی و امور بین الملل پایگاه خبری صلح خبر ایران صادر و منتشر گردید. به گزارش اختصاصی صلح خبر در بیانیه دعوت به حضور در راهپیمایی 22 بهمن آمده است که همانطور که […]

بیانیه دعوت به حضور در راهپیمایی 22 بهمن پایگاه خبری صلح خبر ایران

بیانیه دعوت به حضور در راهپیمایی 22 بهمن توسط روابط عمومی و امور بین الملل پایگاه خبری صلح خبر ایران صادر و منتشر گردید. به گزارش اختصاصی صلح خبر در بیانیه دعوت به حضور در راهپیمایی 22 بهمن آمده است که همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که حضور در صحنه مردم بیش از هر چیزی ضامن امنیت و اقتدار نظام می باشد.

متن کامل بیانیه پایگاه خبری صلح خبر ایران به مناسبت یوم الله 22 بهمن ماه

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شاکریم که در کشوری مقتدر , امن ، پیشرو در علم و فناوری و مسلمان به نام ایران جشن سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که برکت خون شهدا و ایثارگران و رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در اوج امنیت و صلابت و اقتدار بسر می برد.

جمهوری اسلامی ایران با هدایت مقام رهبری و تلاش های مسئولان و دیپلمات های خود توانست برجام را به فرجام برساند و اینک در آستانه انتخابات  دور پنجم مجلس خبرگان رهبری و انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی قرار دارد و شکی نیست که بدخواهان و دشمنان نظام و مردم در پی توطئه و دسیسه برای جدا کردن مردم از اساس و اصول نظام می باشند. همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که حضور در صحنه مردم بیش از هر چیزی ضامن امنیت و اقتدار نظام می باشد.

پایگاه خبری صلح خبر ایران با درک شرایط حساس کنونی و در حالی که برخی از کشورهای متحجر و دیکتاتور منطقه که از حصول توافق و لغو تحریم ها و اجرای برجام ناراضی می باشند , به دنبال تنش آفرینی و ضعیف ساختن آثار تفاهم ایران اسلامی با قدرتهای جهانی هستند ، از تمام اعضای این پایگاه خبری و هواداران خود و تمامی اقشار مردم می خواهد تا با حضور پرصلابت خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن  ماه 94 ، ضمن اعلام بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری ، بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و خبیثان و آنانی که چشم به ذلت و خواری این مملکت دوخته اند ، بکویند.

البته اظهر من الشمس است که ملت همیشه در صحنه با عنایت الهی، بار دیگر با شکوه وصف ناشدنی ، حماسه ای خیره کننده خلق خواهند نمود.

وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقينَ

روابط عمومی و امور بین الملل

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید