امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 73186 |
تاریخ انتشار : 08 اسفند 1394 - 14:23 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

بیانیه تقدیر از حضور مردم در انتخابات بیانیه تقدیر از حضور مردم در انتخابات توسط پایگاه خبری صلح خبر ایران صادر گردید. متن کامل بیانیه تقدیر از حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پی می خوانید. بسم الله الرحمن الرحیم بِنَصْرِ اللَّهِ يَنصُرُ مَن يَشَاء وَهُوَ الْعَزِيزُ الرَّحِيمُ ملت […]

بیانیه تقدیر از حضور مردم در انتخابات

بیانیه تقدیر از حضور مردم در انتخابات توسط پایگاه خبری صلح خبر ایران صادر گردید. متن کامل بیانیه تقدیر از حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پی می خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم

بِنَصْرِ اللَّهِ يَنصُرُ مَن يَشَاء وَهُوَ الْعَزِيزُ الرَّحِيمُ

ملت شریف و همیشه در صحنه ایران یک بار دیگر با حضور هوشمندانه خویش کشور و نظام را بیمه ، دست طمع بدخواهان را قطع و چشم خبیثان و دشمنان را کور نمودند. این نصرت الهی و فضل و نظر اهل بیت سلام الله علیهم به مردم و کشور ایران عزیزمان است و همین مساله تفاوت فاحش ما با سایر ملل و اعتقادات است.

مژده بده، مژده بده، یار پسندید مرا

سایه ی او گشتم و او برد به خورشید مرا

entekhabat-1

اگر اختلاف نظر یا انتقادی هم به عملکردها مطرح باشد ، ملت با بصیرت و نکته سنج ثابت نموده اند که با رای خویش می توان با صبر و دوستی و آرامش مسائل را مطرح کرده و به دنبال تغییر و اصلاح امور باشند. اینک که نوید روزهای بهتر و زیباتر شنیده می شود ما نیز در کنار مردم و بعنوان خدمتگزارن کوچک این اب و خاک مفتخریم که تلاش خویش را برای حفظ آرمان های نظام و انقلاب ، امام راحل و مقام معظم رهبری دو چندان نماییم.

entekhabat-2

اعضا و مدیران و مسئولان پایگاه خبری صلح خبر با تشکر و تقدیر از موج عظیم و گسترده حضور مردم در صحنه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، و تبریک این رویداد بی مثال به حضور حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری از تمامی کاندیداهای راه نیافته تقاضا دارد ضمن خویشتن داری و پرهیز از هرگونه اقدام ناصواب که جز تلخ کامی برای ملت ارمغانی نخواهد داشت ، در صورت هرگونه انتقاد یا اعتراض به نحوه شمارش آراء یاتخلفات دیگر، تنها از مجاری قانونی ، موضوع خویش را پیش بگیرند تا به این ظرفیت عظیم بین المللی ایجاد شده توسط مردم ، خدشه ای وارد نگردد.

در پایان نیز از کلیه نیروهای انتظامی و امنیتی و اطلاعاتی که آرامش و امنیت مثال زدنی را در ایام رای گیری فراهم ساختند کمال تشکر و سپاس را داریم.

پایگاه خبری صلح خبر ایران

بیانیه تقدیر از حضور مردم در انتخابات

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید