امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 513734 |
تاریخ انتشار : 10 مرداد 1402 - 17:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

کلاه کاسکت کالای مهمی برای حفظ جان موتور سوار است که باید در خرید آن دقت کنید و تا حد امکان از فروشگاه معتبر و بورس روز کلاه خود را خریداری کنید. به گزارش صلح خبر به نقل از استارسیکلت، در کنار افزایش استفاده از موتور و بالا رفتن تعداد موتور سواران در شهر، برخی […]

کلاه کاسکت کالای مهمی برای حفظ جان موتور سوار است که باید در خرید آن دقت کنید و تا حد امکان از فروشگاه معتبر و بورس روز کلاه خود را خریداری کنید.

به گزارش صلح خبر به نقل از استارسیکلت، در کنار افزایش استفاده از موتور و بالا رفتن تعداد موتور سواران در شهر، برخی قوانین مربوط به موتور سواری با جدیت بیشتری اجرا شدند؛ مانند استفاده از کلاه ایمنی یا همان کلاه کاسکت. امروزه موتور سواران برای رفت و آمد درون شهری و یا بین شهری حتماً باید از کلاه کاسکت استفاده کنند. در غیر این صورت توسط پلیس جریمه می‌شوند. علاوه بر موتور سواران، افراد دیگر مانند دوچرخه سواران، رانندگان ماشین‌های مسابقه‌ای و برخی دیگر از رشته‌های ورزشی هم باید از این کلاه کاسکت برای تامین ایمنی خود استفاده کنند. ما در ادامه به نکات مهمی در مورد خرید کلاه کاسکت و بورس کلاه کاسکت در تهران می‌پردازیم.

ویژگی‌های کلاه کاسکت خوب

رعایت کردن موارد ایمنی برای موتور سواران از هر چیزی مهمتر است. برای این کار باید قبل از شروع حرکت و یا حتی قبل از روشن کردن موتور سیکلت خود، ابتدا کلاه ایمنی را سرتان کنید. امروزه مدل‌های مختلفی از کلاه‌های ایمنی تولید می‌شوند که می‌توانند از خوردن ضربه به سر و صورت جلوگیری کنند. موارد زیادی بوده که در تصادفات شدید، موتور سوار فقط به دلیل استفاده از کلاه ایمنی، جان سالم به در برده است. وظیفه اصلی کلاه کاسکت فراهم کردن حداکثر ایمنی برای جمجمه و صورت افراد است. سبک وزن بودن نیز یکی دیگر از ویژگی‌های کلاه کاسکت خوب و حرفه‌ای است. این ویژگی مخصوصاً برای افرادی که مدت طولانی قرار است از این کلاه استفاده کنند، بسیار مهم است. در انتخاب کلاه کاسکت، ایمنی حرف اول را می‌زند و سپس سلیقه شخصی افراد مطرح می‌شود. نوع موتور نیز در انتخاب و تهیه انواع مختلف کلاه کاسکت مهم است. مثلاً موتور سیکلت‌های استریت به دلیل سرعت پایین و استفاده درون شهری نیاز به کلاه کاسکت‌های حرفه‌ای ندارند.

کلاه کاسکت

ویژگی‌های فروشگاه کلاه کاسکت

برای این که بتوانید کلاه کاسکت با کیفیت جدید و مرغوب تهیه کنید، باید به فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی‌ها سری بزنید. چنین فروشگاه‌هایی معمولاً تنوع بالایی از این محصولات را ارائه می‌دهند. همچنین محصولاتی با کیفیت که توسط برندهای با کیفیت تولید شده‌اند را عرضه می‌کنند. برندهای تقلبی و بی‌کیفیت را هرگز در این فروشگاه‌ها پیدا نخواهید کرد. از طرفی قیمت‌های آنها واقعی و مقرون به صرفه است. به علاوه در این فروشگاه‌ها افرادی با تجربه زیادی مشغول به کار هستند و شما به عنوان خریدار می‌توانید از راهنمایی‌ها و تجربیات آنان استفاده کنید و خریدی به صرفه و متناسب با کار خود داشته باشید.

امروزه با توجه به دسترسی همه افراد به اینترنت، فروشگاه‌های کلاه کاسکت هم علاوه بر فروش حضوری، فروش آنلاین نیز دارند و همه افراد از همه شهرها می‌توانند از این فروشگاه‌های معتبر خرید کنند. خدمات پس از فروش هم یکی دیگر از ویژگی‌های فروشگاه‌های کلاه کاسکت است. به عنوان مثال زمانی که از خرید خود پشیمان شدید و یا کلاهی که خریداری کردید با نیازهای شما سازگار نبود، می‌توانید آن را تعویض کنید. برخی از مدل‌های کلاه کاسکت نیاز به لوازم جانبی دارند که می‌توانید آنها را در این فروشگاه‌ها پیدا کنید.

نکات خرید کلاه کاسکت

در هنگام خرید کلاه کاسکت خود باید نکاتی را در نظر بگیرید. کلاه کاسکت انواع مختلفی دارد که هر کدام برای کاری و برای رسیدن به هدفی ساخته شده‌اند. انواع کلاه کاسکت عبارتند از:

  • کلاه کاسکت فک متحرک که امنیت بالایی را در عین سهولت در استفاده فراهم می‌کند.
  • کلاه کاسکت فک ثابت که امن‌ترین و به‌صرفه‌ترین کلاه کاسکت موجود در بازار است.
  • کلاه کاسکت کراسی که برای مسافرت‌ها و ورزش‌های موتوری مناسب است.
  • کلاه کاسکت بدون فک که برای استفاده درون شهری و روزانه کارایی زیادی دارد.
  • کلاه کاسکت وسپایی که ظاهری شیک و زیبا دارد.

افراد با توجه به نوع کاری که با موتور انجام می‌دهند، می‌توانند یکی از این مدل‌ها را از فروشگاه‌های مخصوص کلاه کاسکت تهیه کنند.

بورس کلاه ایمنی موتور

بورس کلاه کاسکت در تهران

در تهران به عنوان پایتخت ایران فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های زیادی در زمینه فروش انواع مختلف کلاه کاسکت فعالیت می‌کنند. این فروشگاه‌ها تولیدات برندها و کمپانی‌های مختلفی مانند راپیدو، رد لاین، تکنو و غیره را عرضه می‌کنند. هر کدام از این شرکت‌ها انواع مختلفی از کلاه‌های ایمنی را تولید می‌کنند که نه تنها موتور سواران بلکه دوچرخه سواران، رانندگان ماشین‌های مسابقه‌ای و برخی دیگر از افراد هم می‌توانند از آنها استفاده کنند. با خرید و تهیه این کلاه‌های ایمنی می‌توانید از خدمات پس از فروش و ضمانت این محصولات توسط شرکت تولیدکننده آنها بهره‌مند شوید.

استار سیکلت یکی از فروشگاه‌های توصیه شده توسط ما است. این فروشگاه ویژگی‌هایی همچون تست کلاه روی سر یا ضمانت ۷ روز مرجوعی کالا را دارا است و بیش از 300 نوع کلاه در انواع سبک و قیمت را برای شما مهیا کرده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید