امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 541865 |
تاریخ انتشار : 27 فروردین 1403 - 23:40 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان رضوی رئیس هیات والیبال خراسان رضوی از توجه ویژه این هیات، به ورزش شهرستان‌ها خبر داد. جبار قوچان نژاد در گفتگو با صلح خبر اظهار کرد: در یکی دو سال اخیر به والیبال شهرستان‌ها اهمیت بیشتری داده‌شده به‌ طوری ‌که لیگ استان را برای اولین بار در سال ۱۴۰۱ در دو شهرستان رشتخوار […]

صلح خبر/خراسان رضوی رئیس هیات والیبال خراسان رضوی از توجه ویژه این هیات، به ورزش شهرستان‌ها خبر داد.

جبار قوچان نژاد در گفتگو با صلح خبر اظهار کرد: در یکی دو سال اخیر به والیبال شهرستان‌ها اهمیت بیشتری داده‌شده به‌ طوری ‌که لیگ استان را برای اولین بار در سال ۱۴۰۱ در دو شهرستان رشتخوار و سبزوار برگزار کردیم، هر چند تیم‌های مشهدی معترض بودند اما پای تصمیمی که گرفته بودیم ایستادیم. علاوه براین دو سال هست که شهرستان‌های استان در مسابقات مقام می‌آورند که این نشان‌دهنده اهمیت دادن به والیبال شهرستان‌هاست.

وی با بیان اینکه مقام‌های لیگ برتر امسال والیبال را تیم‌های تربت‌جام و نیشابور زدند؛ گفت: ما تلاش ویژه‌ای برای حمایت از والیبال شهرستان‌ها داشته‌ایم.

قوچان نژاد ابراز کرد: در راستای توجه به والیبال شهرستان‌ها، تعداد ۱۵ تا ۲۰ توپ تمرینی و یک تور خارجی در اختیار همه هیئت‌های والیبال شهرستانی گذاشته‌ایم.

بیش از چهار هزار ورزشکار ساماندهی شده در رشته والیبال

رئیس هیات والیبال خراسان رضوی با اشاره به اینکه رشته ورزشی در استان پرطرفدار است؛ گفت: هیئت والیبال خراسان رضوی موفق شد در یک‌سال اخیر مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک استان را برگزار کند حتی امسال بنا داریم لیگ برتر بانوان استان را نیز برگزار نماییم.

 وی بابیان اینکه در استان، بیش از چهار هزار ورزشکار ساماندهی شده در رشته والیبال داریم؛ افزود: هیات والیبال خراسان رضوی هم به لحاظ تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته، هم به لحاظ اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف، تعداد میزبانی و تعداد تیم‌هایی که در لیگ‌های دسته یک و دو حضور دارند و تعداد ملی‌پوشان والیبالیست استان در رده‌های سنی مختلف وضعیت خیلی خوبی دارد.

قوچان نژاد با اشاره به حضور بیش از ۲۰ بازیکن خانم و ۱۰ بازیکن آقا از خراسان رضوی در تیم ملی در رده‌های مختلف سنی گفت: در حوزه بانوان به‌ ویژه در سال‌های اخیر بعد از کرونا در این رشته ورزشی شاهد پیشرفت‌های فوق‌العاده هستیم به‌طوری‌که بنا به آمار در حوزه بانوان جز هیئت‌های پیشرفته هستیم و هم‌اکنون تعداد بانوان والیبالیست استان قریب دو هزار نفر است.

وی بابیان اینکه هیات والیبال خراسان رضوی از رتبه ۱۸ کشوری، با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و تلاش‌هایی مداوم، به جمع ۴ استان برتر کشور در حوزه والیبال رسیده است، گفت: در حوزه بانوان نیز به‌ جز در دو رشته ورزشی فوتبال و ورزش همگانی که تعدد رشته‌ها و جمعیت آن‌ها متفاوت است، در زمینه رسیدگی به ورزش بانوان در بین همه هیات‌های ورزشی در استان اول هستیم.

رئیس هیات والیبال خراسان رضوی از برپایی مسابقات جام رمضان در همه شهرستان‌های استان ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم با توسعه ورزش در جامعه، شاهد ایجاد نشاط و شادابی باشیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال پیشکسوتان از امروز با شرکت ۱۵ تیم اظهار کرد: در این مسابقات تقریباً ۲۵۰ بازیکن پیشکسوت شرکت دارند که خود نشان‌دهنده پویایی والیبال در خراسان رضوی است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید