امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 228668 |
تاریخ انتشار : 23 فروردین 1397 - 22:27 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر مشهد- تولیت آستان قدس رضوی گفت:بهبود شرایط اقتصادی کشورمان را متوقف برجام نکرده و منتظر تصمیم های آن طرف مرز نمی مانیم. به گزارش خبرنگار صلح خبر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با سفیر نوروژ که در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهارکرد: خوشبختانه با […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

مشهد- تولیت آستان قدس رضوی گفت:بهبود شرایط اقتصادی کشورمان را متوقف برجام نکرده و منتظر تصمیم های آن طرف مرز نمی مانیم.

به گزارش خبرنگار صلح خبر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با سفیر نوروژ که در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهارکرد: خوشبختانه با وجود اختلاف سلیقه سیاسی در کشور اما همه احزاب و گروه‌های سیاسی درباره دو موضوع اتفاق نظر دارند.

وی افزود: موضوع اول رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی از زندگی مردم است که با کمک همه محقق می‌شود و دومین موضوع عدم اجازه دخالت در امور کشور به بیگانگان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: به هیچ عنوان بهبود شرایط اقتصادی کشورمان را متوقف برجام نمی‌کنیم و منتظر اینکه در آن طرف مرزها چه تصمیمی برای برجام می‌گیرند، نمی‎مانیم.

رئیسی تصریح کرد: مشکلات منطقه به دلیل حضور خارجی‌ها به ویژه آمریکایی‌هاست و تا وقتی این تحریکات وجود دارد در این منطقه مشکلات جدی داریم.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: آنچه امروز بهانه آمریکا برای شرارت علیه سوریه درباره حمله شیمیایی شده، غیرمنطقی است.کسی از سلاح شیمیایی استفاده می‌‎کند که در جنگ مستأصل شده باشد، نه کسی که در حال برداشتن گام‌های آخر پیروزی است.

وی گفت:در جنگ تحمیلی هم رژیم صدام زمانی که مستأصل شده بود سلاح‌‎های شیمیایی محصول کشورهای اروپایی را بر سر مردم عراق و ایران ریخت.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه تاکید کرد: زمینه‌ و توجیه اقتصادی سرمایه گذاری در کل ایران از جمله مشهد فراهم است، شاید کمتر جایی را پیدا کنید، حتی در نروژ، که چنین زمینه جاذبه گردشگری داشته باشد و سالانه میزبان ده ها میلیون‎‌ نفر شود.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید