امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 489526 |
تاریخ انتشار : 09 آذر 1401 - 11:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خراسان رضوی سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: در نیم‌فصل دوم همه شناخت بهتری از یکدیگر دارند و شرایط برای تمام تیم‌ها سخت‌تر خواهد بود قدرت بهادری در گفت‌وگو با صلح خبر با اشاره به پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل فولاد زرند اظهار کرد: پس از مدتی که فرش‌آرا شرایط خوبی نداشت و نمی‌توانستیم امتیاز […]

صلح خبر/خراسان رضوی سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: در نیم‌فصل دوم همه شناخت بهتری از یکدیگر دارند و شرایط برای تمام تیم‌ها سخت‌تر خواهد بود

قدرت بهادری در گفت‌وگو با صلح خبر با اشاره به پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل فولاد زرند اظهار کرد: پس از مدتی که فرش‌آرا شرایط خوبی نداشت و نمی‌توانستیم امتیاز کسب کنیم، توانستیم نیم‌فصل دوم را با برد خوبی مقابل فولاد زرند آغاز کنیم. فولاد زرند تیم خوب و یک‌دستی داشت، اما توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

وی در خصوص فعالیت فرش‌آرا در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل بیان کرد: در نیم‌فصل نخست تعطیلات زیادی داشتیم و اکثر تعطیلات نیم‌فصل به دلیل حضور تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا سپری شد. در نیم‌فصل تقریبا ۱۲ روز تعطیلی داشتیم که اکثر زمان آن صرف نقل‌وانتقالات شد.

سرمربی فرش‌آرای مشهد ادامه داد: در نقل‌وانتقالات توانستیم مرتضی فراهانی را در پست دروازه‌ جذب کنیم. اکبر کاظمی، علی اسعدی، حجت وفایی و کیارش طاهری‌نژاد از فرش‌آرا جدا شده‌اند. با توجه به اینکه در نیم‌فصل نخست ضعف‌هایی داشتیم و توانستیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم، پس از پیروزی مقابل فولاد زرند در آغاز راه نیم‌فصل دوم شرایط خوبی داریم.

بهادری با اشاره به اینکه در نیم‌فصل نخست امتیازات زیادی از دست دادیم، خاطرنشان کرد: در این فصل قرعه سختی به فرش‌آرا خورده است. در سه هفته آتی نیم‌فصل نخست با تیم‌های کراپ الوند، گیتی‌پسند اصفهان و سن‌ایچ ساوه بازی داشتیم و وقتی تیمی روی دور باخت بیفتد شرایط سختی پیدا خواهد کرد. در نیم‌فصل دوم تیم‌ها شناخت بهتری از یکدیگر دارند و شرایط برای تمام تیم‌ها سخت‌تر خواهد بود. امیدوارم در نیم‌فصل دوم نتایج بد نیم‌فصل نخست را جبران کنیم.

وی در خصوص دیدار آتی تیمش با کراپ الوند عنوان کرد: با توجه به اینکه بازی‌ها کمی فشرده‌تر شده و پس از بازی با فولاد زرند فقط ۲ جلسه تمرینی انجام دادیم، بازی سختی در زمین کراپ خواهیم داشت. کادر فنی این تیم تغییر کرده و مربی خوب و بادانشی اضافه کرده است. با توجه به حضور بازیکنان ملی‌پوش و تجربه بالای آنان دیدار سختی خواهیم داشت، اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با امتیاز از این دیدار خارج شویم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید