امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 5 ذو القعدة 1445 | 2024-05-12
کد خبر: 79451 |
تاریخ انتشار : 31 فروردین 1395 - 13:43 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نمایندگان مردم در خانه ملت با باقی ماندن کارت هوشمند سوخت خودروها و همچنین ارائه بنزین به صورت دو نرخ درکشور موافقت کردند. نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 31 فروردین) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بند الحاقی 1 تبصره 14 لایحه بودجه سال 95 با اصلاح این بند الحاقی با 103 رأی موافق، […]

نمایندگان مردم در خانه ملت با باقی ماندن کارت هوشمند سوخت خودروها و همچنین ارائه بنزین به صورت دو نرخ درکشور موافقت کردند.

نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 31 فروردین) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بند الحاقی 1 تبصره 14 لایحه بودجه سال 95 با اصلاح این بند الحاقی با 103 رأی موافق، 7 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 194 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

لازم به ذکر است که بند الحاقی 1 تبصره 14 به علت برخی از ابهامات عبارتی برای اصلاح به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع شده بود.

به گزارش خانه ملت، بند الحاقی اول تبصره 14 به شرح زیر اصلاح شد:

دولت مکلف است حداکثر چهارماه پس از تصویب این قانون کلیه وسایل نقلیه سبک و سنگین اعم از بنزینی، نفت گاز (گازوئیلی) و دوگانه سوز را به کارت سوخت مجهز کند و از آن تاریخ عرضه هرگونه سوخت به کلیه وسایل نقلیه صرفا با استفاده از کارت مذکور و براساس بندهای زیر انجام می پذیرد:

الف – هزینه واگذاری کارت هوشمند سوخت از مالک خودرو دریافت شود.

ب – قیمت انواع سوخت برابر قیمت آنها در پایان سال 1394 با رعایت بندهای این تبصره خواهد بود.

ج- در صورتیکه وسیله نقلیه با استفاده از کارت سوخت جایگاه و یا مازاد بر سهمیه تعیین شده توسط دولت (سهمیه پایه) سوخت گیری کند، بهای سوخت تحویلی براساس قیمت تمام شده خواهد بود.

د- قیمت تمام شده موضوع این تبصره عبارت است از قیمت تحویل در بندر (فوب) خلیج فارس به اضافه هزینه های جانبی شامل ریزش،‌ تبخیر، بیمه،‌ انتقال، حمل،‌ توزیع و عوارض قانونی موضوع جزء 2 تبصره ماده 16 و بند ج ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده و نرخ کارمزد مناسب پرداختی به جایگاه داران که توسط دولت تأمین می شود.

 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :محمد

      با سلام .
      قیمت تحویل در بندر (فوب) خلیج فارس!!!
      قیمت فوب خلیج فارس! ایکاش بقیه چیزها از جمله درآمد مردم و بقیه چیزها را هم با فئب خلیج فارس دولت و مجلس می سنجیدند! نه اینکه فقط چیزهایی که …… هست را با فوب خلیج فارس بسنجند ! حالا دیگر چه میگویند حالا که به گفته وزیر نفت حدود چهارمیلیون بشکه در روز تولید نفت ایران هست پس نه اینکه این پول مال مملکت و مال مردمه پس چرا هنوز گرانی و خاک…. برای ملت !
      طبق آمار قطر بالاترین درآمد سرانه و بالاترین رشد و بالاترین سطح زندگی در دنیا را دارد و تمام کشورهای خلیج فارس هم از این مسئله مستثنی نیستند و همه دارای بالاترین سرانه پولی و رفا را در دنیا دارند و تنها ما با داشتن بزرگترین ضخایر نفتی و گازی ….. و فقیر و محتاج به چهل و پنج هزار پانصد تومان یارانه ! خنده داره واقعا”………!