امروز: سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 29 شوال 1445 | 2024-05-07
کد خبر: 204415 |
تاریخ انتشار : 16 آبان 1396 - 16:49 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر رئیس جمهوری سوریه با دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل دیدار کرد. به گزارش صلح خبر، به نقل از العهد، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در دیدار با دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و هیات […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

رئیس جمهوری سوریه با دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل دیدار کرد.

به گزارش صلح خبر، به نقل از العهد، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در دیدار با دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و هیات همراه وی خاطرنشان کرد: پیروزی‌ها علیه گروه‌های تروریستی باعث ناکام‌ گذاشتن طرح‌های تقسیم کشور شد.

اسد تاکید کرد: پیروزی‌هایی که علیه گروه‌های تروریستی صورت گرفته است، از حلب آغاز شد اما در دیر الزور پایان نمی‌یابد.

وی افزود: نبرد علیه تروریسم تا زمان بازگشت ثبات به تمامی مناطق سوریه ادامه خواهد داشت.

در این دیدار آخرین تحولات اوضاع پیرامون جنگ در سوریه مورد بررسی قرار گرفت.

بشار اسد و ولایتی تاکید کردند که تشدید مواضع خصمانه برخی از کشورهای منطقه و غربی علیه ایران و تلاش‌ها برای برهم زدن ثبات در کشورهای دیگری در منطقه نمی‌تواند بی ارتباط با عقب‌گرد گروه‌های تروریستی در سوریه و عراق باشد.

این دو مقام تاکید کردند که این اقدامات خصمانه باعث نخواهد شد که دمشق و تهران از ادامه تلاش‌ها جهت تحکیم ثبات در منطقه و دفاع از منافع ملت‌های خود دست بردارند.

بشار اسد تصریح کرد، جنگی که ارتش سوریه و نیروهای همپیمان وارد آن شده‌اند، فقط علیه تروریسم نیست، بلکه همچنین علیه تلاش‌هایی است که برای بهره‌گیری از تروریسم و به کارگیری آن جهت تقسیم کشورها و تضعیف آنها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید