امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 514028 |
تاریخ انتشار : 13 مرداد 1402 - 14:19 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/گلستان رئیس هیئت سوارکاری گلستان از برگزاری هفته یازدهم کورس تابستانه سوارکاری بندرترکمن و هفته چهاردهم کورس بهاره تابستانه سوارکاری گنبدکاووس خبر داد. ناصر رزاقیان صبح امروز جمعه ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با صلح خبر به جزئیات برگزاری هفته یازدهم کورس تابستانه سوارکاری بندرترکمن و هفته چهاردهم کورس بهاره تابستانه سوارکاری گنبدکاووس […]

صلح خبر/گلستان رئیس هیئت سوارکاری گلستان از برگزاری هفته یازدهم کورس تابستانه سوارکاری بندرترکمن و هفته چهاردهم کورس بهاره تابستانه سوارکاری گنبدکاووس خبر داد.

ناصر رزاقیان صبح امروز جمعه ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با صلح خبر به جزئیات برگزاری هفته یازدهم کورس تابستانه سوارکاری بندرترکمن و هفته چهاردهم کورس بهاره تابستانه سوارکاری گنبدکاووس پرداخت و اظهار کرد: مسابقات بندرترکمن از ساعت ۱۵ امروز با برگزاری نخستین دور آغاز و آخرین دور آن ساعت ۱۹ در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مالکان ۴۱ رأس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون برای رقابت این هفته اعلام آمادگی کرده‌اند، ادامه داد: رقابت‌های این هفته بندرترکمن در ۶ دور به مسافت‌های یک‌هزار متر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت سوارکاری استان گلستان جایزه رقابت‌های این هفته کورس بندرترکمن را رقمی معادل ۵ میلیارد و ۱۱ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: طبق قوانین مسابقات رقم مذکور در پایان به مالکان، مربیان و چابک‌سواران اسب‌های اول تا سوم اهدا می‌شود.

رزاقیان با اشاره به آغاز هفته چهاردهم رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه روز شنبه ۱۴ مرداد ماه، توضیح داد: این هفته در ۶ دور به مسافت‌های یک‌هزار متر، یک‌هزار و ۲۰۰ متر و یک‌هزار و ۵۵۰ متر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار و آخرین دور آن ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این هفته ۴۸ رأس اسب بیش از سه سال از نژادهای ترکمن و تروبرد شرکت می‌کنند، ادامه داد: جایزه رقابت‌های این هفته کورس گنبدکاووس رقمی معادل ۵ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال است که این رقم به مالکان، مربیان و چابک‌سواران اسب‌های اول تا سوم اهدا می‌شود.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه همه ساله رقابت‌های سوارکاری استان گلستان در فصول مختلف در شهرستان‌های گنبدکاووس، بندرترکمن و آق قلا برگزار می‌شود، ادامه داد: رشته سوارکاری در استان گلستان قدمتی دیرینه دارد و هر هفته هزاران نفر از علاقمندان با حضور در مجموعه سوارکاری گنبد و دیگر شهرستان‌های استان این مسابقات را تماشا می‌کنند.

گفتنی است، طبق برنامه پس از پایان رقابت‌های کورس بهاره گنبدکاووس و تابستانه بندرترکمن، رقابت‌های کورس سوارکاری پاییزه و زمستانه آق قلا آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید