امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 535108 |
تاریخ انتشار : 11 بهمن 1402 - 17:38 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/مازندران فرمانده سپاه شهرستان محمودآباد از برگزاری ۱۰۰۰ برنامه متنوع و ۴۵ برنامه شاخص به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد. سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد عصر امروز چهارشنبه، ۱۱ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: ما با انقلاب به هویت رسیده‌ایم‌ و یکی از […]

صلح خبر/مازندران فرمانده سپاه شهرستان محمودآباد از برگزاری ۱۰۰۰ برنامه متنوع و ۴۵ برنامه شاخص به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد عصر امروز چهارشنبه، ۱۱ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: ما با انقلاب به هویت رسیده‌ایم‌ و یکی از فرصت‌های بسیار خوب انقلاب اسلامی، دهه فجر است. شعار دهه فجر امسال «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» است.

سرهنگ ابراهیم نژاد انتخابات را شاقول جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: اگر این شاقول کمی خم شود هویت و هدف ما خدشه‌دار می‌شود.

وی از نواختن زنگ انقلاب در مدرسه الزهرا شهرستان محمودآباد هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: در شهریور ماه سال آینده نیز یک کنگره استانی خواهیم داشت که همه شهرستان‌ها باید برنامه خود را با پیوست برنامه کنگره شهدای استانی هماهنگ کنند.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد بیان کرد: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۵ برنامه شاخص در دهه فجر داریم که به همت سپاه و بسیج انجام می‌شود.

وی محور این برنامه‌ها را خدمات‌رسانی به مردم اعلام کرد و افزود: توزیع بسته‌های معیشتی میان مردم از برنامه‌های شاخص ما در دهه فجر سال جاری است.

این مسئول با تاکید بر این که برنامه‌های ما مسجدمحوری است، یادآور شد: باید مساجد را دریابیم چرا که مسجد سنگر انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰۰ برنامه کلی در سطح شهرستان‌ها اعم از یادواره شهدا، آبروهای محله، زنگ انقلاب، توزیع بسته‌های معیشتی، رزمایش خودرویی، مسابقات ورزشی و مانند آن داریم که در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه‌های شاخص امسال مسابقه کتابخوانی ۲ هزار نفره مدرسه درس‌آموز شهید سلیمانی بود که طی آن ۲ هزار جلد کتاب رایگان توزیع شد. باید بُعد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی را روایتگری کنیم تا فرزندان ما بدانند شخصیت شهید سلیمانی بر اساس انقلاب اسلامی شکل گرفته‌است.

این مسئول با اذعان به این که عملیات فرهنگی را در دهه فجر داریم، اظهار کرد: ۴۰ مسجد، ۴۰ روایت از مکتب شهید سلیمانی را بیان می‌کنند و پویش گلریزان از طریق بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور با هدف آزادی دانشجویان زندانی جرائم غیرعمد توسط خود دانشجویان انجام می‌شود.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد افزود: اولویت‌های ما در دهه فجر باید مسجدمحوری باشد. در همین راستا نهضت ۱۰ شب در ۱۰ مسجد محله برای خدمات‌رسانی برگزار خواهد شد و رؤسای ادارات پشت میز خدمت می‌نشینند. همچنین در ۱۰ مسجد ۱۰ میز حقوقی با حضور دادستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد بیان کرد: ستاد دهه فجر در جهت تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان محمودآباد را تدارک دیده‌اند.

این مسئول اعلام کرد: پاتوق گفت‌وگوی تریبون آزاد و آزادسازی پرندگان مهاجر به یاد آزادسازی ملت از بند به‌صورت نمادین در تالاب سرخ‌رود را نیز خواهیم داشت.

این مسئول از رزمایش عطرافشانی در گلزار شهدای ۸۵ روستای شهرستان محمودآباد به‌صورت هم‌زمان خبر داد و افزود: در روز ۲۲ بهمن راهپیمایی پرشور مردم، مسابقه ساخت عروسک و آدمک (شیاطین زمانه)، برپایی ایستگاه فرهنگی نسل نو انقلاب و اجرای سرود ۲ هزار نفری دانش‌آموزی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد خاطرنشان کرد: افتتاح سالن ورزشی شهدای وزرامحله سرخ‌رود، افتتاح خانه محروم روستای آرم، خانه عالم روستای فرامده، افتتاح المان شهدای روستاهای علوی‌کلا و عبدالله‌آباد، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و افتتاح کانون مشاوره و کانون سبک زندگی از دیگر برنامه‌های دهه فجر سال جاری است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید