امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 496136 |
تاریخ انتشار : 05 اسفند 1401 - 20:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/گلستان رئیس هیئت سوارکاری استان گلستان از پایان هفته شانزدهم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه زمستانه گنبدکاووس خبر داد و گفت: در این هفته رقمی معادل ۱۳ میلیارد و ۹۲۸ میلیون ریال جایزه به برندگان اول تا سوم اهدا می‌شود. ناصر رزاقیان عصر امروز جمعه ۵ اسفندماه ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با صلح خبر با بیان […]

صلح خبر/گلستان رئیس هیئت سوارکاری استان گلستان از پایان هفته شانزدهم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه زمستانه گنبدکاووس خبر داد و گفت: در این هفته رقمی معادل ۱۳ میلیارد و ۹۲۸ میلیون ریال جایزه به برندگان اول تا سوم اهدا می‌شود.

ناصر رزاقیان عصر امروز جمعه ۵ اسفندماه ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با صلح خبر با بیان اینکه هفته شانزدهم کورس پاییزه زمستانه گنبدکاووس لحظاتی پیش در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار ‌شد اظهار کرد: در مجموع دو روز برگزاری این رقابت‌ها رقمی معادل ۱۳ میلیارد و ۹۲۸ میلیون ریال جایزه به برندگان اول تا سوم اهدا خواهد شد.

رئیس هیئت سوارکاری گلستان با تأکید بر اینکه در روز نخست این هفته رقمی معادل ۵ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال و روز دوم ۸ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم اهدا می‌شود، ادامه داد: در روز نخست ۷۵ رأس و در روز دوم ۸۱ رأس اسب و در مجموع  ۱۵۶ رأس اسب سه و بیش از سه ساله از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در این هفته با هم رقابت کردند.

رزاقیان تعداد دورهای این هفته را ۱۴ کورس برشمرد و خاطرنشان کرد: کورس‌ها شامل ۶ دور هزار متری، ۶ دور هزار و ۲۰۰ متری و ۲ دور هزار و ۷۰۰ متری است.

گفتنی است، رقابت در دور اول روز نخست که پنج شنبه ۴ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار شد بین ۸ رأس اسب نژاد ترکمن هندیکاپ کلاس ۳ بیش از سه ساله به مسافت هزار متر بود که اسب “جان جان صوفیان” زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و اول شد و اسب‌های “سکوت گز” و “یل یالی” به ترتیب دوم و سوم شدند.

دور دوم ویژه اسب‌های سه ساله نژاد دوخون نبرده با شرکت ۱۲ رأس اسب به مسافت هزار متر برگزار شد و اسب “فلوکی” با پیشی‌گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های “یارین ای تی سی” و “مایاگل” دوم و سوم شدند.

دور سوم اسب‌های بیش از سه ساله نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس ۳ که با حضور ۹ رأس اسب به مسافت هزار متر برگزار شد، اسب “سوپر ماریو” اول شد و اسب‌های “فوکوس لاولی” و “لاس وگاس” مقام دوم و سوم را کسب کردند.

رقابت‌ها در دور چهارم ویژه اسب‌های بیش از سه ساله نژاد دوخون هندیکاپ کلاس ۶ پیگیری شد که ۱۱ رأس اسب به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با هم رقابت کردند و اسب “فنیکس” سریع‌تر از خط پایان گذشت و اول شد و اسب‌های “یوهان بلک” و “مای بلا” به ترتیب رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

دور پنجم روز نخست رقابت ها بین ۸ رأس اسب سه سال نژاد تروبرد ۸ تا ۱۴ امتیاز به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد که در پایان اسب “رینگو باقری”، “گان گانو” و “آنلی” به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در دور ششم ویژه اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون هندیکاپ کلاس ۴ با شرکت ۹ رأس اسب به مسافت هزار و ۷۰۰ متر برگزار شد و اسب “رگنار” سریع‌تر از خط پایان گذشت و اسب‌های “ماه سامر۲” و “بی تو” دوم و سوم شدند.

مسابقات در دور پایانی روز نخست بین ۱۲ رأس اسب بیش از سه ساله نژاد ترکمن هندیکاپ کلاس ۶ به مسافت هزار و ۷۰۰ متر برگزار شد که “ریتانادر”، “تریتا” و “بای بای سلاق” رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش صلح خبر، رقابت در دور دوم بین ۱۲ رأس اسب بیش از سه سال نژاد ترکمن مبتدی و نبرده به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار و اسب “باراد باغ سبز” اول شد و اسب‌های “ادمیران صوفیان” و “کارن حسین پور” مقام دوم و سوم را کسب کردند.

دور دوم ویژه اسب‌های بیش از سه ساله نژاد تروبرد مبتدی و نبرده با شرکت ۱۱ رأس اسب به مسافت هزار متر برگزار شد که اسب “دومان” با پیشی‌گرفتن از دیگر رقبا اول و اسب‌های “جانی رو” و “جوکوویچ” دوم و سوم شدند.

دور سوم این رقابت ها بین ۷ رأس اسب سه ساله نژاد دوخون مبتدی به مسافت هزار متر بود که اسب “دربی کاپ” زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و اول شد و اسب‌های “آژاکس” و “ریو گاز” به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت‌ها در دور چهارم ویژه اسب‌های بیش از سه ساله نژاد دوخون هندیکاپ کلاس ۵ پیگیری شد که ۱۱ رأس اسب به مسافت هزار متر با هم رقابت کردند و اسب “ایمپالا” سریع‌تر از خط پایان گذشت و اول شد و اسب‌های “آی آلتین” و “داز عارف” به ترتیب رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

دور پنجم روز دوم رقابت ها بین ۱۰ رأس اسب بیش از سه سال نژاد دوخون هندیکاپ کلاس ۱ به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد که در پایان اسب “شلر”، “تاوا گون” و “فوکوس نورا” به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در دور ششم ویژه اسب‌های بیش از سه سال نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس ۱ با شرکت ۸ رأس اسب به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد و اسب “آشیل” سریع‌تر از خط پایان گذشت و اسب‌های “فوکوس لا” و “ریو کاپری” دوم و سوم شدند.

مسابقات در دور هفتم و پایانی روز دوم بین ۱۲ رأس اسب سه ساله نژاد دوخون ۲ تا ۶ امتیاز به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد که ” ارمیا نور”، ” اوچرشاه” و ” هج بیوتی” به ترتیب رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید