امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 49493 |
تاریخ انتشار : 16 بهمن 1394 - 15:09 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

اقتصاد > بازرگانی – تسنیم نوشت:یک شرکت خرده فروشی مستقر در دوبی اعلام کرد قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۷ وارد بازار ایران شود. گروه آپارل، شرکت خرده فروشی مستقر در دوبی که امسال قرار است سرمایه گذاری حداقل 120 میلیون دلاری برای ایجاد 300 فروشگاه در نقاط مختلف جهان انجام دهد، قصد دارد تا پایان سال […]

اقتصاد > بازرگانی – تسنیم نوشت:یک شرکت خرده فروشی مستقر در دوبی اعلام کرد قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۷ وارد بازار ایران شود.

گروه آپارل، شرکت خرده فروشی مستقر در دوبی که امسال قرار است سرمایه گذاری حداقل 120 میلیون دلاری برای ایجاد 300 فروشگاه در نقاط مختلف جهان انجام دهد، قصد دارد تا پایان سال 2017 وارد بازار ایران شود.

این شرکت همچنین به دنبال افزایش جای پای خود در کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، آفریقا و آسیاست. آپارل هم اکنون 1200 فروشگاه دارد و قصد دارد این رقم را تا پایان سال 2016 به 1500 مورد برساند.

نیلش ود، رئیس گروه آپارل گفت، این شرکت در حال مذاکره با برخی برندهایی است که از طریق آنها این شرکت موافقتنامه هایی را برای ورود به بازار ایران دارد، اما همچنان در انتظار تایید این برندهاست.

وی که در مراسم آغاز به کار جدیدترین فروشگاه شرکت آپارل در یاس مال ابوظبی صحبت می کرد گفت: «(ایران) بازاری بزرگ است. همه نگاهشان به این بازار است، اما تا زمانی که ما چراغ سبز لازم را دریافت کنیم، قرار نیست به آنجا برویم. بنابراین ما می خواهیم مطمئن شویم که همه موانع قبل از ورود ما به این بازار برطرف شده است. ما در حال مطالعه بازار ایران هستیم، اما در حال مذاکره با کسی نیستیم. ما طرح هایی برای ورود به بازار ایران به محض گشایش این بازار داریم.»

وی افزود: «همه در حال مطالعه و ایجاد استراتژی های خود (در مورد بازار ایران) هستند، اما کسی نمی خواهد (به سمت ایران) پرواز کند. فعلا استراتژی همه منتظر ماندن و رصد کرد وضعیت است.»

وی گفت، گروه آپارل نگاهی بلندمدت به ایران دارد و این کشور قطعا در برنامه های اپارل جای دارد

22439

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :نازی

      زیبا بود