امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 207664 |
تاریخ انتشار : 03 آذر 1396 - 14:26 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر کتاب«برندها و مدیریت برند» از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شد. به گزارش خبرنگار صلح خبر، انتشارات سوره مهر، کتاب «برندها و مدیریت برند» نوشته باربارا الوکن، روهینی آلووالیا و مایکل جی هوستون را با ترجمه سمیه اولی و محسن شاهین‌پور منتشر کرد. در این کتاب گلچینی […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

کتاب«برندها و مدیریت برند» از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار صلح خبر، انتشارات سوره مهر، کتاب «برندها و مدیریت برند» نوشته باربارا الوکن، روهینی آلووالیا و مایکل جی هوستون را با ترجمه سمیه اولی و محسن شاهین‌پور منتشر کرد.

در این کتاب گلچینی از ایده‌های جدید نویسندگان این اثر که استادان مطرح دانشگاه به شمار می‌روند در حوزه برندسازی مطرح شده است.

نویسندگان این کتاب تلاش کرده‌اند سه عرصه نظریه، تحقیق، و فعالیت عملی مدیریان در برندسازی را به هم مرتبط کرده و تاثیرات هر یک بر دیگری را مورد مطالعه قرار دهند.

نویسندگان این کتاب معتقدند همانگونه که مصرف‌کنندگان زمانه ما هوشمندتر، شرایط بازارها رقابتی‌تر، رشد فناوری سریع‌تر و تهدیدهای زیست محیطی جدی‌تر شده‌اند، چالش‌های برند سازی هم به مراتب مهمتر از قبل شده‌اند، چالش‌هایی که لازمه مدیریت آنها تغییر یافتن نوع نگاه و نگرش مدیران و اصلاح استراتژی‌ها و  فرآیند بازاریابی  و سیاست‌های برند سازی شرکت‌هاست.

عمده‌ترین نوآوری  این کتاب این است که با استفاه از یافته‌های تجربه‌های پژوهشی، الگوهای متنوع و مبانی نظری بین‌رشته‌ای تلاش کرده است تا مفاهیم سنتی و معاصر در حوزه برند را از زبان معتبرترین نویسندگان مطرح برند مطرح کند.

این کتاب در بخش اول خود به موضوع مدیریت برند و استفاده اهرمی از آن برای تقویت سبد برندهای یک شرکت اختصاص یافته اس.   در بخش دوم دیدگاه‌های معاصر درباره تاثیر عوامل  فرهنگی و اجتماعی بر برندسازی طرح شده است.   در بخش سوم  موضوع ارزش ویژه برند مورد توجه قرار گرفته است و در بخش  چهارم محافظت از برند و اهمیت آن برای صاحب برند مورد توجه قرار گرفته است.

سوره مهر این کتاب را در بیش از ۴۰۰ صفحه و با قیمت ۳۲ هزار تومان منتشر کرده است.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید