امروز: دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 18 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-21
کد خبر: 351020 |
تاریخ انتشار : 14 فروردین 1399 - 17:00 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر «برج آزادی» تهران این روزها که ایران درکنار کشورهای مختلف جهان با ویروس «کرونا» دست و پنجه نرم می‌کند، در نقش سفیر فرهنگی در عرصه داخلی و خارجی فعالیت می‌کند. به گزارش صلح خبر، در بهمن ماه سال گذشته، عبارت «قوی باش ووهان» با هدف اعلام همبستگی با مردم […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

«برج آزادی» تهران این روزها که ایران درکنار کشورهای مختلف جهان با ویروس «کرونا» دست و پنجه نرم می‌کند، در نقش سفیر فرهنگی در عرصه داخلی و خارجی فعالیت می‌کند.

به گزارش صلح خبر، در بهمن ماه سال گذشته، عبارت «قوی باش ووهان» با هدف اعلام همبستگی با مردم چین در مقابله ویروس «کرونا» بر روی بدنه برج آزادی تهران نقش بست.

 سفیر چین در ایران که  در این مراسم نورپردازی حضور داشت در واکنش به این اقدام در صفحه توئیتر نوشت:« چین از ابراز همدردی و همبستگی ارزنده ایرانیان قدردانی می‌کند. حمایت ایرانیان نشان‌دهنده آشکار دوستی چند هزار ساله چین و ایران است و هرگز یک اپیدمی نمی‌تواند این دوستی عمیق را سست کند.»

دهم فرودین نیز، برج آزادی تهران به احترام کادر پزشکی سفید پوش شد و عبارت «در خانه بمانیم» بر روی آن نقش بست. روابط عمومی برج آزادی، تشکر از دست‌اندرکاران پزشکی کشور که به عنوان مدافعان جان بر کف سلامت در خط مقدم مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا بار سنگینی را بر دوش دارند و توجه به پویش ملی «در خانه بمانیم» را اهداف این اقدام عنوان کرد.

چندی پیش، همزمان با «روز جمهوری اسلامی ایران»، نورپردازی سه بعدی برای اعلام همبستگی و همدردی با کشورهای درگیر ویروس «کرونا» در برج آزادی تهران اجرا شد.

 در این راستا بخش «عکس روز نشریه گاردین» که به معرفی روزانه منتخبی از عکس‌های کشورهای مختلف اختصاص دارد، تصویری از این مراسم برج آزادی تهران را به عنوان عکس روز «۳۱ مارس» منتشر کرد.

«گاردین» نوشت:«برج آزادی با تصویر پرچم کشورهای درگیر «کرونا» نورپردازی شد. پیام تشکر و قدردانی از متخصصان حوزه سلامت و کادر پزشکی این کشور که سعی در متوقف کردن شیوع این ویروس دارند نیز به نمایش درآمد.»

انتهای پیام  

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید