امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 59424 |
تاریخ انتشار : 29 آبان 1392 - 7:58 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

پارسی وی: برترین برندهای لوستر – شرکت پارس نوران شرق نماینده انحصاری لوسترهای ایتالیایی در ایران از مجله پارسی وی:  لوستر خریدن هم تخصص می‌خواهد! چگونه لوستر شیک انتخاب کنیم؟ امروزه تقریباً لوسترها به عنوان یكی از كالاهای مورد نیاز هر خانه‌ای شناخته می‌شوند. اما خرید یك لوستر مناسب برای منزل،‌گاهی بسیار سخت خواهد بود. فضا […]

پارسی وی:

برترین برندهای لوستر – شرکت پارس نوران شرق نماینده انحصاری لوسترهای ایتالیایی در ایران از مجله پارسی وی:

 لوستر خریدن هم تخصص می‌خواهد!
چگونه لوستر شیک انتخاب کنیم؟

امروزه تقریباً لوسترها به عنوان یكی از كالاهای مورد نیاز هر خانه‌ای شناخته می‌شوند. اما خرید یك لوستر مناسب برای منزل،‌گاهی بسیار سخت خواهد بود.

فضا و متراژ اتاق
پیش از خرید به فضا و متراژ اتاق نشیمن توجه کنید تا بتوانید لوستری متناسب برای این فضا خریداری کنید. برخی افراد ممکن است برای یک فضای کوچک، سراغ لوسترهای 7 شاخه یا بزرگ و چند لایه بروند. این کار موجب می‌شود تا فضای اتاق نشیمن و خانه‌تان کوچک به نظر برسد.
ارتفاع سقف
به ارتفاع سقف دقت کنید. اگر سقف خانه‌تان بلند است، می‌توانید سراغ لوسترهای آویزی بلند یا چند طبقه بروید. اما اگر سقف خانه‌تان کوتاه است باید مراقب باشید که کم ارتفاع‌ترین لوستر را انتخاب کنید تا با فضایی که در اختیار دارید، متناسب به نظر برسد.
وسایل روشنایی دیگر
پیش از آن که نوع لوستر را انتخاب کنید به چراغ‌های دیوارکوب و آباژورهای پایه‌داری که در فضای اتاق نشیمن از آن‌ها استفاده کردید توجه کنید. باید میزان نور اتاق تان را با کمک این 3 وسیله روشن کنید.
سنتی یا مدرن؟
اگر خانه‌تان را به سبک سنتی چیده‌اید، از انتخاب کردن لوسترهایی با جنس فلز یا چوب پرهیز کنید. انتخاب لوسترهای مدرن برای فضایی که به صورت سنتی چیده شده، چندان مناسب نیست. لوسترهای بلوری و کریستال به نظر بهترین انتخاب برای یک خانه سنتی هستند.
زوایای اتاق
اگر اتاق نشیمن شما زوایای زیادی دارد یا اسبابی که در آن استفاده شده پر از زاویه است، بهتر است از یک لوستر گرد و بدون زاویه برای تلطیف این فضا استفاده کنید.
انتخاب لوسترهای مدرن برای فضایی که به صورت سنتی چیده شده، چندان مناسب نیست. لوسترهای بلوری و کریستال به نظر بهترین انتخاب برای یک خانه سنتی هستند.
گچ بری و تزئینات سقف
در صورتی که سقف اتاق نشیمن شما گچ بری و تزئیناتی دارد بهترین گزینه برای انتخاب لوستر، یک مدل ساده و بدون شلوغی است زیرا انتخاب یک لوستر شلوغ در کنار تزئینات سقف باعث شلوغ به نظر رسیدن سقف اتاق می‌شود.
هم‌خوانی با وسایل دیگر
هم‌خوانی آباژورها با نوع لوستر نیز بسیار مهم است؛ در اتاقی که آباژورهای پایه دار یا رومیزی آن با پارچه‌هایی با طراحی مدرن وجود دارد باید از لوستری مدرن استفاده کرد که طراحی زیبا و منحصر به فردی داشته باشد.
پیشنهادی منحصر به فـــرد:

شرکت پارس نوران شرق یکی از معروف ترین ترین و معتبرترین برند ها در زمینه فروش لوستر می باشد که توانسته است رضایت مندی مشتریان را به خود جلب نموده و به عنوان یکی از موفق ترین برند ها با ویژگی های منحصر به فرد شناخته شود.

 ویژگی های منحصر به فرد شرکت پارس نوران:
– 
بزرگترین وارد کنند لوستر در خاورمیانه

– تنوع در انواع لوستر از جمله لوستر سقفی ،لوستر دیواری ، لوستر رومیزی ، آویز

– یک سال گارانتی برای تمام قطعات الکترونیکی و ده سال گارانتی استیل بدنه

– دریافت گواهینامه Iso۹۰۰۱:۲۰۰۸ در مدیریت کنترل کیفیت از شرکت ITCC انگلستان

 

برای آشنایی با محصولات بیشتر و تنوع محصولات روی لینک زیر کلیک کنید.

پارس نوران شرق

 66344406 – 021

آدرس نمایندگی ها در سراسر ایران

 

 مدل لوستر آویز

لوستر آویز,مدل لوستر آویز,انواع لوستر

لوستر آویز

لوستر آویز,مدل لوستر آویز,انواع لوستر

لوستر آویز

 

مدل لوستر

لوستر جدید,مدل لوستر,انواع لوستر

لوستر جدید

لوستر جدید,مدل لوستر,انواع لوستر

لوستر جدید

 

لوستر,مدل لوستر,انواع لوستر

 

 

مدل لوستر دیواری

لوستر دیواری,مدل لوستر,انواع لوستر

مدل لوستر دیواری

لوستر دیواری,مدل لوستر,انواع لوستر

مدل لوستر دیواری

 

 

لوستر رومیزی

لوستر رومیزی,مدل لوستر,انواع لوستر لوستر رومیزی,مدل لوستر,انواع لوستر

 

لوستر آویز,مدل لوستر آویز,انواع لوستر

پارس نوران شرق

 

شرکت پارس نوران شرق به عنوان بزرگترین وارد کننده لوستر در خاور میانه، با شعار استراتژیک «به جزییات دقت کنید» از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در ایران آغاز کرد. از همان ابتدا کیفیت محصول و رضایت مشتری دو هدف بزرگ و ارزشمند برای شرکت پارس نوران شرق بوده است.

 

احداث واحد کنترل کیفیت در کارخانه تولید کننده از جانب شرکت پارس نوران شرق در کشور چین، دریافت گواهینامه Iso۹۰۰۱:۲۰۰۸ در مدیریت کنترل کیفیت از شرکت ITCC انگلستان، راه اندازی واحدهای نصب، گارانتی، خدمات پس از فروش و ارتباط مداوم با مشتریان همگی قدمهای کوچکی در راستای اهداف بزرگ شرکت پارس نوران شرق بوده است .

شرکت پارس نوران شرق با تکیه بر دانش، کوشش، تجربه، پشتکار، صداقت، خلاقیت و نوآوری کلیه پرسنل تلاشگر خود و با تکیه بر اعتماد مشتریان و جامعه، در صدد است به عنوان بازوی محوری صنف لوستر در ایران، ضمن پیشتاز ماندن در صنعت لوستر و روشنایی با ایجاد نمایندگی در تمام کشورهای خاورمیانه به فتح قله های رفیع صنعت روشنایی در منطقه و جهان دست یابد.

 66344406 – 021

آدرس نمایندگی ها در سراسر ایران

 

 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید