امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 91252 |
تاریخ انتشار : 06 تیر 1395 - 10:45 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

فناوری اطلاعات > ارتباطات – شرکت ارتباطات زیرساخت به سمت مشتری مداری حرکت می کند و برای نیل به این هدف باید رضایت مشتریان را جلب کنیم و از قالب انحصار خارج و وارد عرصه رقابت شویم. به گزارش خبرآنلاین،مهندس محمد جواد آذری جهرمی معاون وزیر رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت که در […]

فناوری اطلاعات > ارتباطات – شرکت ارتباطات زیرساخت به سمت مشتری مداری حرکت می کند و برای نیل به این هدف باید رضایت مشتریان را جلب کنیم و از قالب انحصار خارج و وارد عرصه رقابت شویم.

به گزارش خبرآنلاین،مهندس محمد جواد آذری جهرمی معاون وزیر رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت که در جلسه ارتباطات بین الملل معاونت بهره برداری و مدیریت شبکه و معارفه جمعی از مدیران جدید شرکت ارتباطات زیرساخت سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: درست است که حاکمیتی هستیم اما باید به سراغ مشتری برویم و علاوه بر پاسخگویی به مشکلات ، رضایتشان را جلب و از آنان قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: انتظاربنده در این چارچوب این است که ما بایستی SLA با مشتریان داشته باشیم و کیفیت خدماتمان را بالا ببریم حتی جریمه هم برای کیفیت نامطلوب بپردازیم.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت اضافه کرد : باید تحول را از خودمان شروع کنیم و خود را پاسخگو به اپراتورها بدانیم تا آنها نیز به مردم و کاربر نهایی پاسخگو باشند .

مهندس جهرمی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی و شبکه ملی اطلاعات با جوابگو بودن تحقق خواهد یافت وامروز انتظارات از شرکت ارتباطات زیرساخت بالاست و تکلیفی که بر عهده ما گذاشته شده است بسیار سنگین است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به رشد چشمگیر پهنای باند دیتا گفت:در سال 88 پهنای باند 13 گیگ با سه میلیون کاربر بود که خرداد 92 به چهارو نیم میلیون مشترک با 72 گیگ رسید و این نشان می دهد زیرساخت رشدی را با توجه به بازار تجربه کرده است ،اما یکباره در سال 92 با جهش در شمار کاربران این آمار به 34 میلیون کاربر پهن باند در کشور رسید که این فشار مضاعفی به زیرساخت وارد کرد که خوشبختانه بخش توسعه ، نگهداری شرکت از این آزمون سربلند بیرون آمد .

معاون وزیر ، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت خاطر نشان کرد: این دستاورد تلاش شما بود که وقت گذاشتید تا سرویس خوب و با ارزش به مردم ارایه شود، تکلیف ما توسعه شبکه ملی اطلاعات است و یکی از سرویس های این شبکه اینترنت است که با نظارت دقیق تر کیفیت سرویس ها بهتر می شود و ما برای رسیدن به این مهم نیازمند یک آغاز مجدد به سمت هدف بزرگتر هستیم که لازمه آن آوردن نیروهای تازه نفس با کار جدید و ایده های جدید به این سمت است و ما برای این کار نیاز به تحول و اصلاح فرآیندها در دیتا داریم .

در آغاز مراسم مهندس اسماعیل رادکانی معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت با تقدیر از مدیران سابق و خوشامد گویی به مدیران جدید این حوزه گفت : ما برنامه هایی برای تعدیل ساختار معاونت و ساماندهی امور مشتریان داشتیم و این تغییرات در راستای ساماندهی ساختار شرکت ارتباطات زیرساخت است.

وی در ادامه گفت: این افتخار است که امروز همه مسئولان کشور اعتقاد راسخ دارندکه حوزه ICT پیشران و موتور محرکه توسعه در کشور است.

5656

Let’s block ads! (Why?)

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید