امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 462548 |
تاریخ انتشار : 26 اسفند 1400 - 19:32 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/همدان رئیس هیات کشتی استان همدان گفت: در راستای اعتلا و پیشرفت کشتی استان همدان بیش از حد توان کار کرده‌ام و هیچ وقت در این راستا کم‌کاری نکرده‌ام. به گزارش صلح خبر، حمیدرضا یاری در جمع خبرنگاران و ورزشی نویسان استان، بیان کرد: از زمانی که در سکان کشتی همدان حضور داشته‌ام تمام نیازهای […]

صلح خبر/همدان رئیس هیات کشتی استان همدان گفت: در راستای اعتلا و پیشرفت کشتی استان همدان بیش از حد توان کار کرده‌ام و هیچ وقت در این راستا کم‌کاری نکرده‌ام.

به گزارش صلح خبر، حمیدرضا یاری در جمع خبرنگاران و ورزشی نویسان استان، بیان کرد: از زمانی که در سکان کشتی همدان حضور داشته‌ام تمام نیازهای تیم‌های کشتی همدان اعم از اردوهای آماده سازی و تمامی امور مرتبط با بازیکن و مربی و هم‌چنین رایزنی‌های منوط به این داستان را با جان و دل و به صورت جدی پیگیری کرده‌ام و همگان شاهد این موضوعات هستند که چراغ خاموش شده کشتی در استان را روشن کردیم.

وی در ادامه افزود: هیات رئیسه کشتی استان همدان با تمام توان پای کار بوده‌اند و حتی مخالفین ما هم قبول دارند که از ویرانه سال‌های گذشته چه پشتوانه‌سازی برای جوانان سربلند کشتی استان ایجاد کردیم؛ در هر رده وزنی چند فرد مدعی را به جامعه کشتی معرفی کردیم و در سال‌های آینده نام این افراد بیشتر شنیده خواهد شد و نباید ملاکمان اخبار منفی و کوتاه مدت محور کشتی استان باشد.

رئیس هیات کشتی استان همدان خاطرنشان کرد: اولویت کار هیات کشتی استان توجه به استعدادهای رده سنی پایه بود و سعی کردیم با آکادمیک کردن این موضوع تا سال‌های آینده قهرمانان بسیاری را در سطح کشور معرفی کنیم و تاکنون بخشی از نتایج این برنامه بلند مدت شکوفا شده است.

یاری تصریح کرد: در بحث اعتبارات مالی کمبود داشتیم اما تمامی برنامه‌ها به نحو احسن انجام شد و در سالی که گذشت بیش از ۵۰ اعزام و مسابقه را در سطح استان همدان پیاده کردیم که واقعا با این وضعیت اقتصادی و دشوار آوردن اسپانسر به پای کار معجزه بود.

وی در پایان خطاب به ورزشی نویسان و منتقدان روزهای اخیر کشتی استان همدان گفت: رشته ورزشی کشتی مثل همه رشته‌های ورزشی پستی و بلندی دارد و نمی‌توانیم همیشه در بهترین حالت خودمان باشیم اما با تلاش و اتحاد جامعه کشتی می‌توانیم چند برابر از وضعیت فعلی بهتر باشیم و امیدوارم در ادامه راه پیشرفت‌های سال‌های اخیر خانواده کشتی، با تمام توان و در کمال صلح و آرامش در کنار هم مانند گذشته در جمع مدعیان اصلی کشتی کشور حضور داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید