امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 513563 |
تاریخ انتشار : 09 مرداد 1402 - 18:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اصفهان مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: به دور از غوغاسازی و هرگونه تنفس‌های مصنوعی سازمان‌ها و مافیای رسانه‌ای و حتی حمایت‌های رنگارنگ رسانه‌های تصویری و صرفا با تغییر برنامه‌ها و ورزشگاه‌ها، سپاهان روی پای خود بود و چنگی به صورت باشگاهی نزد. آیین رونمایی از لباس و حامیان مالی تیم فوتبال سپاهان در فصل ۰۳ […]

صلح خبر/اصفهان مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: به دور از غوغاسازی و هرگونه تنفس‌های مصنوعی سازمان‌ها و مافیای رسانه‌ای و حتی حمایت‌های رنگارنگ رسانه‌های تصویری و صرفا با تغییر برنامه‌ها و ورزشگاه‌ها، سپاهان روی پای خود بود و چنگی به صورت باشگاهی نزد.

آیین رونمایی از لباس و حامیان مالی تیم فوتبال سپاهان در فصل ۰۳ – ۱۴۰۲ پیش از شروع رسمی رقابت‌های لیگ‌برتر با حضور بازیکنان، کادر تیم فوتبال سپاهان و حامیان باشگاه سپاهان برگزار شد.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان در این آیین با تاکید بر سیاست شفاف‌سازی سپاهان و دوری از غوغاسازی، اظهار کرد: قوانین جدید چه در بخش مالی و چه مقررات ۳۰ گانه ایرادات زیادی دارد و دقت‌نظر لازم در آن صورت نگرفته است. با این حال تا به امروز هیچ‌گونه اعتراض میدانی به این قوانین انجام نداده‌ایم و اعتراض‌مان را از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری کردیم تا نشان دهیم که با قوانین همراه هستیم، اما چون با نظام شفافی که داریم ایرادات را ترسیم می‌کنیم.

وی با گلایه از قوانین سنی، افزود: امسال به اصطلاح مقرراتی را گذاشتند تا لیگ را جوان کنند، اما عملاً لیگ را پیر کردند و در این مسیر سهمیه زیر ۲۵ سال را حذف و ۹ بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال را به شش بازیکن کاهش دادند و ۱۵ بازیکن زیر ۲۱ سال را به ۹ بازیکن رساندند.

مدیر عامل سپاهان تغییر فهرست تیم‌ها یک حرکت ناپخته دانست و خاطر نشان کرد: برای تغییر قوانین از هیچ‌کدام از اندیشمندان حوزه‌ باشگاهداری نظر کارشناسی گرفته نشد، با این وجود میانگین سنی سپاهان از بسیاری تیم‌های دیگر پایین‌تر است. بازیکنان سپاهان براساس دیدگاه‌های فنی مورایس جذب شدند و بیشتر تمرکز ما روی جذب بازیکن داخلی بود، البته به بازیکنان خارجی هم نگاه داریم.

ساکت تاکید کرد: به هیج چیز جز قدم‌های استوار خود، شوت‌های مرگ‌آور و ضربات فنی و سیوهای مقتدرانه خود متکی نبودیم و به دور از هرگونه تنفس‌های مصنوعی سازمان‌ها و مافیای رسانه‌ای و حتی حمایت‌های رنگارنگ رسانه‌های تصویری با تغییر برنامه‌ها و ورزشگاه‌ها، سپاهان روی پای خود بود و چنگی به صورت باشگاهی نزد.

او ادامه داد: بسیاری از پیشکسوتانی که در سالیان گذشته فوتبالیست بودند، امروز آنها را ترغیب می‌کردند تا اتهاماتی را به دروغ علیه سپاهان و بازیکنانش بیان کنند با این حال ما قدرتمندانه به مسیر خودمان ادامه می‌دهیم.

مدیرعامل سپاهان در پایان کشف استعدادهای ورزشی، پرورش استعدادهای ورزشی، تزریق نشاط به جامعه و تربیت قهرمان ملی از جمله مهم‌ترین اهداف باشگاه سپاهان اعلام کرد که تلاش می‌کند در قالب ۸۵ تیم ورزشی به رسالت خودمان جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید