امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 513047 |
تاریخ انتشار : 05 مرداد 1402 - 13:53 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که «رژیم زلنسکی از پذیرش علنی مسئولیت اعمالی با ماهیت تروریستی رویگردان نیست، زیرا مطمئنا از جانب جهان به اصطلاح “متمدن”غرب محکوم نخواهد شد.» به گزارش صلح خبر، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: رئیس وزارت توسعه دیجیتال اوکراین نه تنها دخالت کی‌یف در حملات پهپادی به کریمه و […]

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که «رژیم زلنسکی از پذیرش علنی مسئولیت اعمالی با ماهیت تروریستی رویگردان نیست، زیرا مطمئنا از جانب جهان به اصطلاح “متمدن”غرب محکوم نخواهد شد.»

به گزارش صلح خبر، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: رئیس وزارت توسعه دیجیتال اوکراین نه تنها دخالت کی‌یف در حملات پهپادی به کریمه و مسکو را تأیید کرد، بلکه وعده داد که این کار ادامه یافته و تعداد آنها رشد خواهد کرد.

این مسوول روس افزود: من از آمریکایی‌ها سؤال دارم، نه فقط از وزارت امور خارجه و کاخ سفید، بلکه از آمریکایی‌های معمولی؛ آیا شما حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر در منهتن در سال ۲۰۰۱ را فراموش کرده‌اید؟

زاخارووا گفت: این به معنای واقعی کلمه به عنوان اعلامیه جنگ علیه واشنگتن بود. پس از آن، ایالات متحده به طور کلی سیاست بین‌المللی خود را اصلاح کرد و علاوه بر این چندین عملیات در خارج از این کشور آغاز شد تا حد امکان حملات تروریستی به خاک آمریکا هم از بین برود. علاوه بر این، روسیه اولین کسی بود که پیشنهاد کمک به ایالات متحده را داده و کمک‌های لازم را در مبارزه با تروریسم ارائه داد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: من سؤالی از شهروندان آمریکایی دارم؛ چطور می‌شود پهپادهایی که به سمت ساختمان‌های مسکونی، مراکز اداری و زیرساخت‌های غیرنظامی فرستاده می‌شوند، با آنچه شهروندان آمریکایی در سال ۲۰۰۱ از سر گذراندند، متفاوت شده است؟ مقیاس؟ آیا منتظر مقیاس هستید؟ یا آیا به این تصور اساسی باز خواهید گشت که هیچ توجیهی وجود ندارد، چه رسد به حمایت از تروریسم بین‌المللی؟

او گفت: بگذارید به آمریکایی‌های معمولی یادآوری کنم که هر آنچه اکنون اتفاق می‌افتد، این حملات بسیار تروریستی به زیرساخت‌های غیرنظامی توسط پهپادهای رژیم کی‌یف، هزینه‌اش توسط ایالات متحده و انگلیس، دو متحد اوکراین پرداخت می‌شود. در حقیقت، واشنگتن و لندن همه چیز را از جیب مالیات‌دهندگان خود می‌پردازند. مردم ایالات متحده و انگلیس باید درک کنند که آنها ناخواسته در شرایطی قرار می‌گیرند که هرچند نه به طور مستقیم، بلکه به طور غیرمستقیم، به حامی تروریسم بین‌المللی تبدیل می‌شوند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید