امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 474047 |
تاریخ انتشار : 09 تیر 1401 - 20:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/لرستان سرپرست ورزش وجوانان لرستان خواستار شناسایی و استعدادیابی لازم در ورزشکاران هیات نابینایان و کم‌بینایان در استان شد. سید آرش قیاسیان در نشست با رئیس و اعضای هیات نابینایان و کم‌بینایان لرستان، اظهار کرد: هیات نابینایان وکم‌بینایان استان چندین رشته متفاوت دارد و در رشته‌های  دومیدانی و جودو  افتخارآفرینی کردند. وی با بیان […]

صلح خبر/لرستان سرپرست ورزش وجوانان لرستان خواستار شناسایی و استعدادیابی لازم در ورزشکاران هیات نابینایان و کم‌بینایان در استان شد.

سید آرش قیاسیان در نشست با رئیس و اعضای هیات نابینایان و کم‌بینایان لرستان، اظهار کرد: هیات نابینایان وکم‌بینایان استان چندین رشته متفاوت دارد و در رشته‌های  دومیدانی و جودو  افتخارآفرینی کردند.

وی با بیان اینکه باید به رشته‌های مختلف این هیات دقت و توجه ویژه‌ای داشت، افزود: گلبال رشته‌ای است که می‌توان از ظرفیت آن در دو  حوزه قهرمانی و همگانی جهت حفظ سلامت و پویایی حوزه نابینایان  در دو بخش بانوان و آقایان استفاده کرد.

قیاسیان با بیان اینکه  چند رشته وجود دارد که به راحتی می‌شود برای آنها فضاسازی کرد، گفت: رشته‌های شودان، شطرنج، کشتی، جودو و وزنه‌برداری را ضمن انعقاد تفاهم‌نامه با هیات‌های هدف می‌توان فعال کرد.

سرپرست ورزش وجوانان لرستان خواستار راه‌اندازی بانک اطلاعاتی ورزشکاران هیات نابینایان و کم‌بینایان استان شد و گفت: با توجه به تعداد ورزشکاران سازمان یافته در این هیات استعدادیابی لازم  خصوصا در حوزه بانوان صورت گیرد.

وی با تاکید براینکه رشته شودان با کمک شهرداری می‌تواند  همگانی شود  خواستار جانمایی رشته‌های  گلبال و شودان شد و  ادامه داد: می‌توان با کمک شهرداری در چند نقطه شهر مکانی به  ورزشکاران این رشته‌ها اختصاص داد.

قیاسیان بر ضرورت اهمیت دادن به بیمه ورزشی ورزشکاران در این هیات تاکید کرد و گفت: با توجه به جایگاه و شرایط خاص نابینایان و کم‌بینایان هیات از خیرین در ورزشکاران این حوزه نیز استفاده کند.

سرپرست ورزش وجوانان لرستان با تاکید بر اینکه از ورزشکاران پویا و فعال رشته‌های نابینا و کم‌بینا حمایت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: همچنین موضوع  سرویس ایاب و ذهاب ورزشکاران این هیات پیگیری می‌شود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید