امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 452299 |
تاریخ انتشار : 07 دی 1400 - 10:32 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کرمانشاه محمدرضا قیاسی دارنده مدال طلای رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان، پس از سه سال دوری به دنیای کشتی بازگشت. این آزادکار کنگاوری در گفت و گو با صلح خبر، با اشاره به بازگشتش به دنیای قهرمانی، اظهار کرد: حدود سه سال پیش در فینال رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان […]

صلح خبر/کرمانشاه محمدرضا قیاسی دارنده مدال طلای رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان، پس از سه سال دوری به دنیای کشتی بازگشت.

این آزادکار کنگاوری در گفت و گو با صلح خبر، با اشاره به بازگشتش به دنیای قهرمانی، اظهار کرد: حدود سه سال پیش در فینال رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان با شکست برابر حریف روس عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردم، اما پس از چند ماه با اعلام دوپینگ این کشتی گیر، عنوان قهرمانی به من رسید.

وی ادامه داد: پس از رقابت ها، به دلیل پاره ای مشکلات شخصی از کشتی دور شدم و علیرغم اینکه از مسئولین کنگاوری درخواست کمک داشتم، اما کاری برایم نکردند.

این آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم افزود: طی این مدت باوجود اینکه دوست داشتم دوباره به تشک کشتی برگردم، ولی امکانش فراهم نمی‌شد.

وی که سال گذشته از سوی فدراسیون جهانی مدال طلایش به فدراسیون ایران ارسال شده بود، اما برای گرفتن آن امتناع می کرد در پاسخ به چرایی این اقدامش هم گفت: انگیزه ای نداشتم و برای همین برای گرفتن مدالم نرفتم. البته قرار است بزودی طی مراسمی آن را از مسئولین تحویل بگیرم.

قیاسی که اخیرا در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی استان کرمانشاه به مقام قهرمانی وزن ۸۶ کیلوگرم دست یافت، درخصوص چگونگی بازگشتش به دنیای قهرمانی هم گفت: از حدود چندماه پیش با کمک مسعود رحمت آبادی رئیس سابق هیات کشتی شهرستان کنگاور و رئیس کمیته اقتصادی سازمان لیگ و محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد دوباره تمریناتم را آغاز کردم و طی مدت کوتاهی توانستم به اوج آمادگی برسم و در رقابت های استان هم قهرمان شدم‌.

وی شرایط این روزهایش را بسیار خوب توصیف کرد و عنوان کرد: رقابت های کشوری حدود ۱۶ روز دیگر برگزار می شود و تمام تمرکزم را برای حضور قدرتمند در این رقابت ها قرار داده ام‌.

این آزادکار کنگاوری هدف اصلی خود از بازگشت به دنیای قهرمانی را حضور در المپیک ۲۰۲۴ اعلام کرد و افزود: روزانه پنج تا شش ساعت تمرین می کنم و برای هدفم در آینده می جنگم، هرچند که می دانم رقبای سرسختی دارم که کار را برای ادامه کارم دشوار می کند.

وی در بخش پایانی سخنانش از پیگیری های علیرضا دبیر رییس و بهروز نعمتی عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید