امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 59945 |
تاریخ انتشار : 09 اسفند 1394 - 11:57 | ارسال توسط :
0
3
ارسال به دوستان
پ

بازدید مهندس حسینی از کانون اقوام و طوایف بازدید مهندس حسینی از کانون اقوام و طوایف در روز 9 اسفند ماه 94 ؛ به گزارش اختصاصی پایگاه خبری صلح خبر مهندس سید مهدی حسینی ریاست پایگاه خبری صلح خبر و سرکارخانم مهندس احمدی مدیرمسئول پایگاه خبری صلح خبر از دفتر مرکزی کانون اقوام و طوایف […]

بازدید مهندس حسینی از کانون اقوام و طوایف

بازدید مهندس حسینی از کانون اقوام و طوایف در روز 9 اسفند ماه 94 ؛ به گزارش اختصاصی پایگاه خبری صلح خبر مهندس سید مهدی حسینی ریاست پایگاه خبری صلح خبر و سرکارخانم مهندس احمدی مدیرمسئول پایگاه خبری صلح خبر از دفتر مرکزی کانون اقوام و طوایف حزب اعتدال و توسعه بازدید کردند. در این دیدار آقای اردشیر خدایی ریاست کانون اقوام و طوایف و همچنین آقای عابدین دالوند مسئول حراست و بازرسی کانون حضور داشتند.

در ابتدای این دیدار آقای مهندس حسینی در رابطه با اهداف و دیدگاه های پایگاه خبری صلح خبر و رعایت اصل بی طرفی و تنها اطلاع رسانی صحیح پایگاه خبری صلح خبر در زمان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بیان داشتند : پایگاه خبری صلح خبر ایران با دیدگاهی بین المللی و خواستگاه تاثیرگذاری منطقه ای در مساله صلح خبر و دوستی و روابط حسنه بین کشورهای همجوار و همچنین رسالت ترویج فرهنگ مدارا و صلح خبر در بین کلیه اقوام و مذاهب داخل کشور فعالیت می نماید. ایشان افزودند : ایران ما متعلق به فارس و ترک و لر و کرد و بختیاری و عرب و بلوچ تمامی اقوام و مذاهب است و این سعادتی بی نظیر است که تمام ما در زیر یک پرچم واحد بنام ایران و در نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می نماییم. مردم ما در امنیت کامل که مدیون تدابیر مقام معظم رهبری و هدایت های ایشان و زحمات بی دریغ نیروهای خدوم نظامی و انتظامی و امنیتی و اطلاعاتی است ، به پای صندوق های رای آمدند و با حضور حماسی خود یک بلوغ سیاسی را بدون هزینه و دعوا و بحث و جدل به منصه ظهور رساندند. پس از این همه باید تابع قوانین باشند چه آن ها که رای آورده اند و چه آن ها که رای نیاورده اند. همه باید در برابر خواست ملت ، که امام (ره) فرمودند میزان رای ملت است ، سر تعظیم فرود آورند.

بازدید مهندس حسینی از کانون اقوام و طوایف

در ادامه جلسه آقای خدایی ریاست ستاد اقوام و طوایف با خیرمقدم به حاضرین ضمن تاکید بر صحبت های ریاست پایگاه خبری صلح خبر ایران ابراز داشتند : ما امیدواریم بتوانیم در کنار هم این فرهنگ برادری و برابری اقوام و طوایف را پیش ببریم. برای نهادینه کردن این فرهنگ باید تلاش مضاعف داشته باشیم. مردم از دعوا و نزاع و بحث چپ و راست و این طرف و آن طرف خسته شده اند. مردم ما آرامش و صلح خبر و دوستی را می خواهند. مردم با انتخابات پیام خود را اعلام کردند و خواسته خودشان را بیان داشتند. ما باید از این پس به دنبال رفاه و آسایش و رفع معضلات بیکاری و ازدواج جوانان باشیم. من می دانم که رئیس جمهور و وزرای محترم تمام تلاش خود را می نمایند تا معیشت و رفاه سامان یابد.

بازدید مهندس حسینی از کانون اقوام و طوایف-2

ایشان همچنین با اشاره به نام پایگاه خبری صلح خبر و حسن انتخاب آن بیان داشتند : به طور مثال وقتی که شما می خواهید به یک مراسم خواستگاری بروید چه کسی را دعوت می کنید؟ مطمئنا یک قوم خویش عبوس یا یک شخص پر حرف را دعوت نمی کنید. شما مطمئنا دنبال یک فردی می روید که خوش برخورد و خوش رو باشد و افراط و تفریط نداشته باشد. همه از اعتدال و میانه روی حمایت می کنند. بهترین انتخاب همین اعتدال است که حضرت علی (ع) نیز به آن سفارش می نمایند.

بازدید مهندس حسینی از کانون اقوام و طوایف-1

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید