امروز: چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 23 شوال 1445 | 2024-05-01
کد خبر: 224347 |
تاریخ انتشار : 10 اسفند 1396 - 12:58 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر ؛ بازتاب استعفاي «رسول كشتي» به گزارش صلح خبر؛ آرمان در صفحه اول روزنامه امروز پنجشنبه، 10 اسفند خود نوشت: بازتاب استعفاي «رسول كشتي»     بازتاب استعفاي «رسول كشتي» وزير ورزش با استعفاي خادم مخالفت كرد آرمان: هفتم آذر ماه سال جاری بود که ماجرای باخت اجباری علیرضا کریمی نماینده […]

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر ؛

بازتاب استعفاي «رسول كشتي»

به گزارش صلح خبر؛ آرمان در صفحه اول روزنامه امروز پنجشنبه، 10 اسفند خود نوشت: بازتاب استعفاي «رسول كشتي»

 

بازتاب استعفاي «رسول كشتي»

 

بازتاب استعفاي «رسول كشتي»

وزير ورزش با استعفاي خادم مخالفت كرد

آرمان: هفتم آذر ماه سال جاری بود که ماجرای باخت اجباری علیرضا کریمی نماینده وزن 76 کیلوگرم کشتی در رسانه‌ها و فضای مجازی خبرساز شد و واکنش‌های زیادی به همراه داشت. این اتفاق باعث شد کشتی‌گیر گمنام رژیم صهیونیستی ضمن گرفتن سکوی سومی از ایران، به‌راحتی به مدال برنز جهان برسد و از طرف دیگر کشتی ایران را با خطر محرومیت جهانی مواجه سازد. این ماجرا سرآغازی بود برسلسله رویدادهایی که در نهایت منجر به استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی شد.

خادم: نمی‌توانستم دروغ بگوید

رسول خادم پس از آنکه مسئولان سیاسی و ورزشی واکنشی نسبت به درخواست او برای تعیین تکلیف مصاف کشتی گیران ایران با حریفان رژیم اشغالگر قدس نداشتند استعفا کرد، ابراهیم‌جوادی عضو شورای فنی کشتی آزاد اعلام کرد: من و دیگر اعضای شورای فنی کشتی آزاد نیز از سمت خود استعفا می‌دهیم و با این شرایط حاضر به کار نیستیم. خادم چند روز است که این موضوع را بارها گوشزد کرده که مسئولان درباره حضور نیافتن کشتی‌گیران و ورزشکاران ایران مقابل حریفان اسرائیلی تصمیم‌گیری کنند و هر تصمیمی که دارند را علنا به نهادهای بین‌المللی ورزش اعلام کنند اما متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت و همین امر باعث شد خادم از سمت خود استعفا بدهد. وی افزود: خادم به عنوان یک قهرمان جهان و المپیک نمی‌توانست دائما دروغ بگوید و هزار دوز و کلک بزند تا کشتی‌گیرش محروم نشود. او تا چه حد باید خود را در اتحادیه جهانی کوچک کند و به آنها التماس کند تا کشتی ایران محروم نشود. خادم کسی نیست که با این شرایط بتواند کار کند. جوادی خاطرنشان کرد: مسئولان هیچ واکنشی نسبت به این اتفاق مهم نداشتند و هیچ اقدامی صورت ندادند.

مخالفت وزارت ورزش با استعفای خادم

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به استعفای رسول خادم بیان کرد: ما این خبر را از طریق رسانه‌ها شنیده‌ایم و قطعا با استعفای خادم مخالف هستیم. محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره استعفای رسول خادم بیان کرد: ما این خبر را از طریق رسانه‌ها و سایت‌ها شنیده‌ایم و قطعا وزارت ورزش و جوانان با این استعفا مخالف است. خادم باید سفت و سخت به کار خود ادامه دهد و من امیدوارم او در تصمیمی که گرفته تجدیدنظر کند. رسول خادم از سرمایه‌های کشتی کشور و از مدیران لایق کشتی ایران است. داورزنی در ادامه افزود: ما باید حتما با او صحبت کنیم تا اگر دغدغه و نگرانی در رابطه با تصمیم او وجود داشته برطرف شود. راه حل این موضوع و هر مشکلی باید با منطقی‌ترین راه برطرف شود. استعفا راه حل مناسبی برای حل این موضوع نیست. معاون ورزش قهرمانی در ادامه تاکید کرد:‌ اگر مشکلی وجود دارد همه باید با هم کمک کنیم تا راه حل آن را پیدا کنیم. اگر بخواهیم استعفا دهیم و میدان را خالی کنیم درست نیست. قطعا رسول خادم نیز نمی‌خواهد که میدان خالی شود. شاید او این گونه فکر کرده که اگر برود به کشتی کمک می‌کند اما قطعا این تصمیم او به نفع ورزش کشور و کشتی ایران نیست. او اظهار کرد: ما باید کمک کنیم تا دغدغه او که باعث استعفایش شده برطرف شود و فضای کار بهتر برای او و موفقیت بیشتر کشتی در آینده فراهم شود. داورزنی با تاکید بر اینکه مخالف استعفای اوست، خاطرنشان کرد: قطعا وزارت ورزش با این استعفا مخالف است و ما نیز این را از طریق سایت‌ها شنیده‌ایم. امیدوارم رسول خادم به عنوان یکی از سرمایه‌ها و مدیران لایق کشور در تصمیم خود تجدید نظر کند. نمی‌خواهیم مدیران خوب نظیر خادم را از دست بدهیم و نظر آقای سلطانی‌فر نیز همین است. همچنین استعفای سایر اعضای جامعه کشتی را هم شنیده‌ام و از آنها می‌خواهم با حوصله و بردباری بیشتری موضوع را دنبال کنند تا کشتی لطمه نخورد.

ادامه صفحه 15

سرویس اخبار روز پایگاه صلح خبر

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران پایگاه تحلیلی خبری صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید