امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 517615 |
تاریخ انتشار : 11 شهریور 1402 - 17:18 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اصفهان پیرو حواشی چندروزه میان باشگاه‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس، در نهایت سپاهان از مدیرعامل پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت کرد. با اعلام رسمی باشگاه سپاهان و به دنبال اظهارات مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه با رسانه‌ها که امروز (شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲) انجام شد،  باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تکذیب اتهامات، از درویش به […]

صلح خبر/اصفهان پیرو حواشی چندروزه میان باشگاه‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس، در نهایت سپاهان از مدیرعامل پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت کرد.

با اعلام رسمی باشگاه سپاهان و به دنبال اظهارات مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه با رسانه‌ها که امروز (شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲) انجام شد،  باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تکذیب اتهامات، از درویش به کمیته اخلاق سازمان لیگ شکایت کرد.

به گزارش صلح خبر، پس از پیروزی سپاهان برابر استقلال در ورزشگاه نقش‌جهان، باشگاه استقلال از سپاهان با عنوان عدم رعایت قوانین نقل‌وانتقالاتی شکایت کرد تا در صورت تایید نتیجه بازی‌های تیم صدرنشین را ۳ بر صفر کند.

از سوی دیگر سپاهانی‌ها نیز با بیان اینکه پس از دیدار سپاهان و استقلال برخی از اعضای کادر فنی و مدیریتی استقلال صحبت‌هایی را در خصوص باشگاه سپاهان و اعضای تیم فوتبال این باشگاه به ویژه پیام نیازمند انجام دادند، در خصوص مصاحبه‌های انجام شده از سوی اعضای کادر فنی و مدیریتی استقلال شکایت رسمی خود را به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق سازمان لیگ اعلام کرد.

اما ضلع سوم مثلث شکایت‌ها امروز با اظهارات مدیرعامل پرسپولیس در جمع اصحاب رسانه و بیان اینکه علی الظاهر چند قرارداد سپاهان نرمال نیست و به جای افزایش ۲۵ درصدی، اگر افشا شود ۱۲۵ درصد بوده، شکل گرفت.

درویش همچنین با اظهار اینکه قانون‌گذار روزی که قانون را گذاشت، گفت اگر مواردی رعایت نشود یا تیمی رعایت نکند، نتیجه سه هیچ‌ شود، گفت: پس طبق مصوبه خودشان باید نتایج بازی‌ها تغییر کند.

به این ترتیب پرسپولیس نیز در درخواست‌ تغییر نتایج سپاهان به استقلال پیوست. 

این در حالی است که زمان زیادی تا شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باقی نمانده و سپاهان و پرسپولیس به عنوان نمایندگان ایران باید خود را برای نمایش قدرتمندانه آماده کنند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید