امروز: شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 4 ذو القعدة 1445 | 2024-05-11
کد خبر: 84545 |
تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1395 - 17:59 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری صلح خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ دکتر اسکندر زند در آیین بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در جمع مدیران روابط عمومی موسسات و مراکز تحقیقاتی که پیش از ظهر سه شنبه در محل سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد، با اشاره به توانمندی ها […]

به گزارش پایگاه خبری صلح خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ دکتر اسکندر زند در آیین بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در جمع مدیران روابط عمومی موسسات و مراکز تحقیقاتی که پیش از ظهر سه شنبه در محل سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد، با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های فراوان تولیدی و تحقیقاتی موسسه رازی اظهار داشت: این موسسه بزرگترین موسسه خاورمیانه و کم نظیر در جهان است که با تولید محصولات متنوع پزشکی و دامپزشکی نقشی اساسی در پیشگیری از بیماری ها، تامین سلامت جامعه و امنیت غذایی مردم ایفا می کند.

solhkgabar_eghtesad_02
وی با تاکید بر بهره مندی تمام ایرانیان از واکسن های موسسه رازی گفت: بسیاری از بیماری های خطرناک در انسان و دام با استفاده از واکسن های تولید شده در این موسسه پیشگیری و سلامت مردم کشورمان تامین شده است.
دکتر زند افزود : هفت واکسن از 9 واکسن استراتژیک و مهم انسانی و بیش از 90 درصد واکسن های مصرف دام و حدود 50 درصد واکسن های طیور مورد نیاز کشورمان، به همت محققان و کارشناسان این موسسه بزرگ تولید می شود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: هر بیماری دامی در کشور ظهور می کند بی درنگ با همکاری محققان مجرب موسسه رازی شناسایی و واکسن علیه آن ساخته و به صنعت عرضه می شود.
وی تنوع تولیدات موسسه رازی را بسیار گسترده خواند و تصریح کرد : هیچ مجموعه واکسن سازی در دنیا به تنوع تولیدات موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی نیست و همین امر، به روشنی اهمیت فراوان و جایگاه برجسته این مجموعه را در منطقه و همچنین در دنیا نشان می دهد.
رئیس سازمان تحقیقات ، آموزش و ترویج کشاورزی در پایان اظهار داشت : امروز مفتخریم که موسسه رازی توانمندی صدور دانش فنی واکسن سازی به کشورهایی مانند هند و ترکیه را کسب کرده و ایران را در ردیف کشورهای پیشرو در صنعت واکسن سازی دنیا قرار داده است.
منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید