امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 98109 |
تاریخ انتشار : 27 مرداد 1395 - 18:57 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

گروه محیط ریست؛ به گزارش ایسنا، رضا شایسته با اعلام این خبر افزود: جلسه ستاد ساماندهی و انتظام فضاهای عمومی شهری با حضور شهرداری اسلامشهر، دامپزشکی، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، پلیس راهور، محیط زیست و سایر اعضا در دفتر دادستان شهرستان اسلامشهر برگزار شد. در این جلسه دادستان شهرستان ضمن اشاره به ماده 156 قانون […]

گروه محیط ریست؛

به گزارش ایسنا، رضا شایسته با اعلام این خبر افزود: جلسه ستاد ساماندهی و انتظام فضاهای عمومی شهری با حضور شهرداری اسلامشهر، دامپزشکی، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، پلیس راهور، محیط زیست و سایر اعضا در دفتر دادستان شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

در این جلسه دادستان شهرستان ضمن اشاره به ماده 156 قانون اساسی گفت: بر اساس مواد قانونی نظارت بر حسن اجرای قوانین بر عهده دادستانی است و طبق ماده 72 آئین نامه دادرسی کیفری مسئولین ادارات موظف می‌باشند تخلفات صورت گرفته در حوزه کاری خود را به دادستانی اعلام کنند و در غیر اینصورت طبق ماده 606 قانون مجازات اسلامی به حبس و انفصال از خدمت دولتی محکوم می‌شوند.

دادستان در ادامه به معضلات بهداشتی شهرستان پرداخت و گفت: شبکه بهداشت و درمان باید در حوزه مسائل بهداشتی به خصوص نظارت بر رستوران‌ها، باغ تالارها و اغذیه فروشی‌ها حساسیت بیشتری نشان دهد.

رضا شایسته نیز در این جلسه به عمده‌ترین معضلات زیست محیطی شهرستان پرداخت و گفت: استقرار صنوف مزاحم و آلاینده در داخل بافت شهری علاوه بر ایجاد منظری نامناسب موجبات آلودگی‌های زیست محیطی را فراهم می‌کند که متاسفانه علی رغم حساسیت این موضوع و پیگیری‌های انجام شده از نماینده این اداره جهت شرکت در جلسات کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها دعوت نمی‌شود.

وی ادامه داد: در محلی که رودخانه سالور وارد حوزه استحفاظی شهرستان اسلامشهر می‌شود تمامی واحدها شناسایی شده و همچنین نمونه برداری ادواری انجام شده و نتایج حاصل از آن حاکی از بالا بودن پارامترهای فاکتورهای بهداشتی و ورود فاضلاب انسانی به این رودخانه بوده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: جهت شناسایی دامداری‌های غیر مجاز در حوزه استحفاظی شهرستان نیز مکاتباتی با اداره دامپزشکی انجام شده که از هفته آینده گشت‌های مشترک به این منظور آغاز می‌گردد.

بر اساس گزارش سایت محیط زیست استان تهران، شایسته در پایان از مهمترین مصوبات جلسه به تشکیل کارگروه بهداشتی با حضور نمایندگان محیط زیست، شبکه بهداشت، دامپزشکی، شهرداری،‌ نیروی انتظامی، پلیس راهور، اماکن و تشکیل کارگروه ترافیک و انضباط شهری با حضور اعضا و انجام گشت‌های مستمر شبانه و با حضور روسای ادارات و دادستانی اشاره کرد.

انتهای پیام

Let’s block ads! (Why?)

ایسنا

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید