امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 541416 |
تاریخ انتشار : 22 فروردین 1403 - 12:55 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

یک سناتور آمریکایی از شمار بالای کشته شدن غیرنظامیان فلسطینی در جنگ غزه و دشواری در رساندن کمک‌های بشردوستانه به مردم این منطقه انتقاد کرد. به گزارش صلح خبر، کریس کانز، سناتور دموکرات آمریکایی در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان با اشاره به تحقیقات این شبکه درباره کشته شدن گروهی از غیرنظامیان فلسطینی در ۲۹ […]

یک سناتور آمریکایی از شمار بالای کشته شدن غیرنظامیان فلسطینی در جنگ غزه و دشواری در رساندن کمک‌های بشردوستانه به مردم این منطقه انتقاد کرد.

به گزارش صلح خبر، کریس کانز، سناتور دموکرات آمریکایی در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان با اشاره به تحقیقات این شبکه درباره کشته شدن گروهی از غیرنظامیان فلسطینی در ۲۹ فوریه که هنگام ایستادن در صف دریافت غذا هدف قرار گرفتند، ابراز تاسف کرد که غیرنظامیان بسیار زیادی در این جنگ جان خود را از دست داده‌اند.

وی اظهار داشت: آنچه که هم در گزارش اخیر سی‌ان‌ان و هم از ده‌ها رویداد قبلی مشخص است، این است که تعداد زیادی غیرنظامی در شش ماه درگیری علیه حماس کشته شده‌اند.

شبکه سی‌ان‌ان ده‌ها ویدئو و اظهارات ۲۲ شاهد عینی را تجزیه و تحلیل کرده و جدول زمانی رژیم صهیونیستی را در مورد آنچه در شب ۲۹ فوریه رخ داد که در نتیجه آن، بیش از ۱۰۰ نفر کشته و ۷۰۰ نفر زخمی شدند، مورد تردید قرار داد.

به گزارش سی‌ان‌ان، این شواهد که توسط کارشناسان پزشکی قانونی بررسی شده، نشان می‌دهد که تیراندازی قبل از اینکه نیروهای نظامی اسرائیل هشدار دهند، شروع شده و از فاصله نزدیک جمعیتی را که برای غذا جمع شده بودند، هدف قرار داده است.

کریس کانز همچنین گفت که تحقیقات سی‌ان‌ان دال بر هرج‌ومرج در غزه و مشکل بودن ارسال کمک‌های بشردوستانه در این منطقه بوده و به‌علاوه خواستار تغییر در این وضعیت است.

این سناتور در ادامه خاطر نشان کرد در دیدار شش هفته پیش خود با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر فوریت پرداختن به تنش‌زدایی در بحبوحه افزایش تعداد افرادی که در تلاش برای رساندن کمک در غزه کشته می‌شوند، تاکید کرده است.

وی تاکید کرد که حمله گسترده به رفح بدون توجیه و بدون هشدار به غیرنظامیان انجام شد.

این سناتور آمریکایی افزود: رئیس جمهور بایدن و قانونگذاران سنا در حال تلاش برای تغییر سیاست در مورد جنگ در غزه هستند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید