امروز: شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 25 ربيع أول 1446 | 2024-09-28
کد خبر: 428372 |
تاریخ انتشار : 13 فروردین 1400 - 19:24 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر «پاتریشیا گوچی» از نوادگان بنیانگذار کمپانی معروف مُد گوچی از انتخاب «آل پاچینو» برای بازی در نقش پدرش انتقاد کرد. به گزارش صلح خبر به نقل از تلگراف، فیلم «گوچی» به کارگردانی «ریدلی اسکات» که به ماجرای قتل «مائوریزیو گوچی» نوه به‌قتل‌رسیده مالک اسبق کمپانی معروف «گوچی» می‌پردازد هم‌اکنون […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

«پاتریشیا گوچی» از نوادگان بنیانگذار کمپانی معروف مُد گوچی از انتخاب «آل پاچینو» برای بازی در نقش پدرش انتقاد کرد.

به گزارش صلح خبر به نقل از تلگراف، فیلم «گوچی» به کارگردانی «ریدلی اسکات» که به ماجرای قتل «مائوریزیو گوچی» نوه به‌قتل‌رسیده مالک اسبق کمپانی معروف «گوچی» می‌پردازد هم‌اکنون در شهر رُم ایتالیا در مرحله فیلمبرداری قرار دارد اما انتشار عکس‌هایی از حضور «آل پاچینو» در این فیلم با واکنش یکی از نوادگان خاندان گوچی روبه‌رو شده است.

«پاتریشیا گوچی» سازندگان این فیلم را برای انتخاب «آل پاچینو» برای بازی در نقش پدرش «آلدو گوچی» فرزند ارشد «گوچیو گوچی» مورد انتقاد قرار داده و عنوان کرده «آل پاچینو» چاق و قدکوتاه است در حالی که پدرش قدبلند، لاغر و چشم‌آبی بوده است و این فیلم موجب می‌شود آبروی پدرش لکه‌دار شود.

‌ داستان این فیلم درباره ماجرای قتل «مائوریزیو گوچی» با بازی «آدام درایور» است که در سال ۱۹۹۵ توسط یک فرد مسلح به ضرب گلوله کشته شد و بعدها مشخص شد این قتل به دستور مستقیم همسر سابقش «پاتریزیا رجیانی» انجام شده که در این فیلم «لیدی گاگا» ایفاگر نقش اوست.

این فیلم بر اساس کتابی با عنوان «خانه گوچی: «داستانی پرشور از قتل، جنون، شکوه و طمع» نوشته «سارا فوردن» ساخته می‌شو که قرار است امسال در ماه نوامبر اکران عمومی شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید