امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 519430 |
تاریخ انتشار : 04 مهر 1402 - 21:19 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

مراسم اختتامیه مسابقات گلف قهرمانی کشور مردان، عصر امروز سه شنبه (۴ مهر) با حضور وزیر ورزش و جوانان در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. به گزارش صلح خبر، در این مراسم مهرداد جمشیدی، دبیر فدراسیون گلف اظهار کرد: مسابقات گلف قهرمانی کشور مردان در رده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال با حضور […]

مراسم اختتامیه مسابقات گلف قهرمانی کشور مردان، عصر امروز سه شنبه (۴ مهر) با حضور وزیر ورزش و جوانان در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش صلح خبر، در این مراسم مهرداد جمشیدی، دبیر فدراسیون گلف اظهار کرد: مسابقات گلف قهرمانی کشور مردان در رده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال با حضور بیش از ۹۰ گلف‌باز از ۲۰ استان برگزار شد که در پایان این رقابتها ۱۰ گلف‌باز برتر که شاکله اصلی تیم ملی هستند، شناسایی شدند. پس از  اردوی انتخابی، چهار نفر از برترین های گلف گزینش و به تیم ملی دعوت خواهند شد.
وی یکی از مشکلات گلف را نامناسب بودن زمین چمن گلف ورزشگاه انقلاب عنوان کرد و افزود: بیش از شش دهه از عمر این زمین چمن می گذرد که به دلیل عدم رسیدگی مناسب، شرایط خوبی برای برگزاری مسابقات ندارد. البته این زمین چمن که سرمایه ملی و اعتبار کشور است، در حال حاضر در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بوده که امروز با دعوت از کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان به این مراسم درخواست داریم که با واگذاری زمین چمن گلف ورزشگاه انقلاب به فدراسیون موافقت کند تا با حمایت بخش خصوصی هر چه سریعتر بتوانیم این زمین چمن را بازسازی کنیم.
وی درباره میزان اعتبار برای بازسازی زمین چمن نیز گفت: پیش بینی اولیه ما ۵۰ میلیارد تومان است که سعی داریم با ورود بخش خصوصی این اعتبار را تامین کنیم.
در پایان این مراسم از برترین های گلف مردان در رده سنی ۱۸ تا ۵۵ سال در بخش انفرادی و تیمی و همچنین از کیکاووس سعیدی، رئیس پیشین فدراسیون گلف و جمعی از پیشکسوتان این رشته توسط وزیر ورزش و جوانان تجلیل شد.

در این مراسم کیکاووس سعیدی- دبیر کل پیشین کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان- مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، فریده شجاعی – نایب رئیس فدراسیون گلف و جمعی از نمایندگان مجلس حضور داشتند.
انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید