امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 533642 |
تاریخ انتشار : 30 دی 1402 - 15:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/زنجان دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: تنها راه برون‌رفت از وضعیت پیش آمده در قایقرانی قوت دادن به باشگاه و باشگاه‌داری است که باید جدی گرفته شود؛ چرا که در بازی‌های آسیایی ۴۰ درصد مدال‌های آسیایی را ورزشکاران زنجانی کسب کردند. رضا صابونچی امروز ( شنبه ۳۰ دی‌ماه) در مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی استان زنجان […]

صلح خبر/زنجان دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: تنها راه برون‌رفت از وضعیت پیش آمده در قایقرانی قوت دادن به باشگاه و باشگاه‌داری است که باید جدی گرفته شود؛ چرا که در بازی‌های آسیایی ۴۰ درصد مدال‌های آسیایی را ورزشکاران زنجانی کسب کردند.

رضا صابونچی امروز ( شنبه ۳۰ دی‌ماه) در مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی استان زنجان با بیان اینکه رشته قایقرانی رشته ویژه‌ای است، اظهار کرد: ۹۸ درصد سرمایه یک مملکت منابع انسانی است و به منابع مادی جان می‌بخشند. هر دو منابع مادی و معنوی مهم بود. منابع مادی افرادی هستند که در جامعه ورزش در خدمت‌شان هستیم و در خصوص منابع مادی نیز امروزه بشر متوجه این نکته شده است که اصلی‌ترین منابع مادی که در کل بشریت وجود خواهد داشت آب است.

وی افزود: جنگ آینده بشریت سر منابع آبی خواهد بود، قایقرانی این دو منبع مادی و معنوی را به هم وصل می‌کند، هر چقدر به آن توجه کنیم در حقیقت به انسان و آب توجه کرده‌ایم. همچنین باید به ورزش‌های آبی به صورت ویژه نگاه شود.

این مسئول تصریح کرد: تنها راه برون رفت از وضعیت پیش آمده در قایقرانی قوت دادن به باشگاه و باشگاه‌داری است که باید جدی گرفته شود؛ چراکه در بازی‌های آسیایی ۴۰ درصد مدال‌های آسیایی را بچه‌های زنجان کسب کردند.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز با بیان اینکه قایقرانی جزو رشته‌های خوب استان است، ادامه داد: زمانی رشته‌های آبی و واترپلو زنجان سرآمد بود که نشان‌دهنده استعداد بالا در این بخش است و انتظار داریم فدراسیون نگاه ویژه‌ای به زنجان داشته باشد.

جواد بازرگان با بیان اینکه جای افتخار است که در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۴ نفر از استان زنجام اعزام شده بودند، گفت: اینکه در وزارتخانه بحث فعالیت‌های ورزشی را از حاکمیت در آورده‌ایم کار خوبی است. باید تلاش کرده و دست به دست هم دهیم، در قایقرانی از زنجان انتظار دارند.

وی با بیان اینکه باید بستر را فراهم کنیم تا قهرمان بدون دغدغه کار کند، خاطرنشان کرد: باید فضا را برای حضور بدون دغدغه ورزشکاران فراهم کنیم. یا نباید وارد این عرصه می‌شدیم حالا که وارد شده‌ایم باید شب و روز بدون منت برای مردم کار کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید