امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 45281 |
تاریخ انتشار : 22 دی 1394 - 15:46 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

فرهنگ > میراث و تمدن – همشهری آنلاین:پژوهشکده مردم‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ۸۶ مقاله در کتاب فرهنگ و مشارکت اجتماعی درحکمرانی منابع طبیعی و کتاب توسعه محلی در مدیریت پایدار منابع طبیعی، آب و محیط زیست منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، علیرضا حسن‌زاده رئیس پژوهشکده مردم‌شناسی با اعلام این […]

فرهنگ > میراث و تمدن – همشهری آنلاین:
پژوهشکده مردم‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ۸۶ مقاله در کتاب فرهنگ و مشارکت اجتماعی درحکمرانی منابع طبیعی و کتاب توسعه محلی در مدیریت پایدار منابع طبیعی، آب و محیط زیست منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، علیرضا حسن‌زاده رئیس پژوهشکده مردم‌شناسی با اعلام این خبر افزود: پژوهشگران در این همایش در دو بخش پوستر و مقالات، پژوهش‌های خود را ارائه کردند که در مجموع چهل مقاله با موضوع توسعه محلی در مدیریت پایدار منابع طبیعی آب و محیط زیست و چهل و شش مقاله نیز با موضوع فرهنگ و مشارکت اجتماعی در حکمرانی منابع طبیعی، آب و محیط زیست توسط پژوهشکده در این دو کتاب به چاپ رسیده است.

او افزود: به دلیل تنوع موضوعی دراین همایش مجموعه مقالات به چاپ رسیده بیشتر حوزه‌های فرهنگی کشور را دربر گرفته است.

به گفته حسن‌زاده مقالاتی با رویکرد انسان‌شناسانه درباره دانش بومی و فن‌آوری‌های سنتی، حفظ منابع طبیعی و آب و تحلیل‌های جامعه‌شناختی با رویکرد جامعه‌شناسی فرهنگی و جامعه‌شناسی توسعه و مقالاتی نیز درخصوص سیاست‌های راهبردی حفظ آب و منابع طبیعی به چاپ رسید.

او تاکید کرد: به دلیل اهمیت موضوع، در این همایش اساتید برجسته و شخصیت‌های سیاسی کشور مشارکت داشتند و با ارائه سخنرانی، سیاست‌های دولت در باب محیط زیست و مسائل زیست محیطی را مطرح کردند.

همایش فرهنگ و مشارکت اجتماعی در حکمرانی منابع طبیعی، آب و محیط زیست و توسعه محلی در مدیریت پایدار منابع طبیعی، آب و محیط زیست با مشارکت پژوهشکده مردم‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران، انجمن جامعه‌شناسی ایران و کانون محیط زیست آبان‌ماه در محل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد.

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :پری

      دوستون دارم

    1. نویسنده :دختر.ایرونی

      خیلی عالیه

    بدون نظر :