امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 493585 |
تاریخ انتشار : 16 بهمن 1401 - 18:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/همدان امروز در چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی با حضور فرماندار ویژه ملایر و جمعی از مسئولان شهرستان چهار پروژه عمرانی و تولیدی در مجموع با اعتبار ۶۸ میلیارد تومان کلنگ زنی شد و به افتتاح رسید. امروز -یکشنبه ۱۶ بهمن ماه- همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، کارگاه آموزشی و […]

صلح خبر/همدان امروز در چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی با حضور فرماندار ویژه ملایر و جمعی از مسئولان شهرستان چهار پروژه عمرانی و تولیدی در مجموع با اعتبار ۶۸ میلیارد تومان کلنگ زنی شد و به افتتاح رسید.

امروز -یکشنبه ۱۶ بهمن ماه- همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، کارگاه آموزشی و تولیدی مبلمان رئال با حضور فرماندار ملایر، معاونان فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در شهرک صنعتی مبلمان حاجی‌آباد افتتاح شد.

این کارگاه آموزشی و تولیدی مبلمان رئال با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۵ نفر در شهرک صنعتی مبلمان حاجی‌آباد ملایر آغاز به کار کرد.

در ادامه عملیات اجرایی مرکز فرهنگی بوستان شقایق واقع در میدان سرو، آغاز شد. این مرکز در زمینی به مساحت ۲۱۵۰ مترمربع و با اعتباری افزون بر ۳۲ میلیارد تومان توسط شهرداری ملایر احداث می‌شود.

همچنین عملیات اجرایی مرکز فرماندهی و عملیات آتش‌نشانی شهرداری ملایر با حضور شهردار ملایر، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان آغاز شد.

این مرکز در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ مترمربع یا اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد تومان واقع در میدان بهارستان در مدت زمان دو سال توسط شهرداری ملایر احداث می‌شود.

در ادامه به صورت همزمان عملیات اجرایی مرکز فرهنگی محله شهید زرینی ملایر با زیربنای ۱۰۰ مترمربع و اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد تومان در دو طبقه آغاز شد.

افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره روستای رضوانکده از دیگر پروژه‌های بود که در دهه فجر در ملایر به ثمر نشست و با حضور اهالی روستا و خانواده‌های معظم شهدا، توسط مادر شهید ولیئی افتتاح شد.

سالن ورزشی چندمنظوره روستای رضوانکده با اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۸۳۰ مترمربع توسط اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه استان احداث شده است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید