امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 516718 |
تاریخ انتشار : 03 شهریور 1402 - 9:32 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

فرماندار تهران از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۰ پروژه با اعتبار بیش از ۴۹۰۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان تهران در هفته دولت خبر داد. احمد قیومی در گفت‌وگو با صلح خبر، در تشریح پروژه های ویژه هفته دولت سال ۱۴۰۲ در سطح شهرستان تهران اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت تعداد ۲۰۰ پروژه با اعتبار […]

فرماندار تهران از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۰ پروژه با اعتبار بیش از ۴۹۰۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان تهران در هفته دولت خبر داد.

احمد قیومی در گفت‌وگو با صلح خبر، در تشریح پروژه های ویژه هفته دولت سال ۱۴۰۲ در سطح شهرستان تهران اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت تعداد ۲۰۰ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۹۲۱ میلیارد تومان در سطح شهرستان تهران افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد ۱۰۱ پروژه با اعتبار ۴۲۸۵ میلیارد تومان مربوط به پروژه های شهری و تعداد ۹۹ پروژه با اعتبار ۶۳۶ میلیارد تومان مربوط به پروژه های روستایی است.

فرماندار تهران با تأکید بر رشد چشمگیر بهره برداری و کلنگ زنی از طرح های عمرانی شهرستان تهران در هفته دولت سال جاری گفت: مطابق با برآورد اولیه، در این پروژه ها برای حداقل ۴۵۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد شده است. از لحاظ بیشترین تعداد پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی، تعداد ۳۷ پروژه مربوط به حوزه آب و فاضلاب می باشد که شامل حفر ۲۸ حلقه چاه به همراه خط انتقال آب آنها، نصب ۲۵ باب مخزن ذخیره اضطراری جهت تأمین آب مورد نیاز در شرایط بحرانی ، اجرای مخازن ۳۰۰۰۰ و ۱۵۰۰۰ مترمکعبی ذخیره آب و سایر پروژه های مربوط به اصلاح و بازسازی شبکه و انشعابات آب در سطح شهرستان تهران است.

وی ادامه داد: تعداد ۱۷ پروژه نیز مربوط به حوزه گردشگری می باشد که از جمله مهمترین آن می توان به افتتاح هتل ۴ ستاره در محدوده بلوار کشاورز اشاره کرد.

قیومی افزود: ۶ پروژه مورد نظر در هفته دولت مربوط به فضای آموزشی با ۵۰ کلاس درس ، ۱۱ پروژه در حوزه های تأمین و توزیع برق پایدار و افزایش ظرفیت پست های برق ، ۸ پروژه در حوزه مخابراتی ، ۵ پروژه مربوط به صنعت و تجهیزات خودرویی با اشتغالزایی بالغ بر ۳۵۰ نفر ، ۷ پروژه مربوط به احداث و بازسازی خطوط ریلی راه آهن، ۳ پروژه بزرگ مقیاس با مجموعاً ۷۰۰۰ مترمربع زیربنا در حوزه سلامت و بهداشت و درمان و ۳ پروژه نیز مربوط به اصلاح و ایمن سازی مسیل های دسترسی به روستاها  است که طی هفته دولت قابل افتتاح و کلنگ زنی در شهرستان تهران است.

وی در تشریح پروژه هایی که در هفته دولت سال جاری در سطح روستاهای شهرستان تهران افتتاح و کلنگ زنی می شود نیز گفت: برای عمران و آبادانی روستاهای شهرستان نیز تعداد ۹۹ پروژه شامل بهسازی معابر روستایی، آسفالت راه های دسترسی، تأمین روشنایی در برخی محورها و انتقال آب شرب کلنگ زنی و افتتاح می شود که با بهره برداری از آنها خدمات مطلوبی به روستاییان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید