امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 493612 |
تاریخ انتشار : 16 بهمن 1401 - 23:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/مازندران رئیس اداره ورزش و جوانان بابل، گفت: بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی زمین چمن مصنوعی سرپوشیده مازندران در بابل با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان افتتاح می‌شود. لیلا عرب در نشست با روسای هیات‌های ورزشی شهرستان بابل که با حضور فرماندار این شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان […]

صلح خبر/مازندران رئیس اداره ورزش و جوانان بابل، گفت: بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی زمین چمن مصنوعی سرپوشیده مازندران در بابل با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

لیلا عرب در نشست با روسای هیات‌های ورزشی شهرستان بابل که با حضور فرماندار این شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان بابل قطب ورزش استان و در همه حوزه‌های ورزشی از برترین‌های استان است.

وی با اشاره به اینکه هیات‌های ورزشی طلایه داران ورزش بابل هستند، افزود: سرانه ورزشی برای شهر المپیکی استان کم است و باید تقویت شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابل با قدردانی از عملکرد فرماندار ویژه بابل در پیگیری امور ورزشی و حل بسیاری از مشکلات این حوزه تصریح کرد: زمین ورزشی ۱۰ هکتاری حیدرکلا که مصوب هم شد تغییر کاربری شود و در اختیار مسکن مهر قرار گیرد با پیگیری فرماندار بابل منتفی شد و این زمین به ورزش بابل برگردانده شد.

این مسئول از بازسازی زمین ورزشی هفت تیر خبر داد و یادآور شد: در راستای تاکید استاندار مازندران مبنی بر جذب سرمایه گذار بخش خصوصی به‌زودی مجموعه سوارکاری انارستان بابل راه اندازی می‌شود.

عرب همچنین از افتتاح بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی زمین چمن مصنوعی سرپوشده مازندران در بابل با اعتبار هشت میلیارد تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی از منتقل نشدن تیم رایکا از بابل به نوشهر خبر داد و گفت: قرار شد این تیم که نماینده لیگ یک استان و از پرطرفدارترین تیم لیگ یک کشور بود به نوشهر انتقال یابد که با حمایت و پیگیری فرماندار بابل جلوی انتقال آن گرفته شد و این لیگ برای بابل ماند.

این مسئول با اشاره به افزایش جذب اعتبارات نسبت به سال‌های قبل، تصریح کرد: جذب اعتبارات برای زمین ورزشی حیدرکلا بعد از ۱۰ سال رکود، جذب اعتبار برای سالن ورزشی گتاب و جذب ۱۰ میلیارد تومان برای زمین ورزشی هفت تیر از جمله اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید