امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 517969 |
تاریخ انتشار : 21 شهریور 1402 - 13:22 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان جوایز اهدایی به مدال آوران بازی های آسیایی و پاارآسیایی را اعلام کرد. حمید بنی تمیم در گفت و گو با صلح خبر، با اشاره به افزایش جوایز مدال آوران خوزستانی در رقابت های هانگژو، اظهاکرد: در ستاد بازی های آسیایی و پاراآسیایی اداره کل ورزش و جوانان […]

صلح خبر/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان جوایز اهدایی به مدال آوران بازی های آسیایی و پاارآسیایی را اعلام کرد.

حمید بنی تمیم در گفت و گو با صلح خبر، با اشاره به افزایش جوایز مدال آوران خوزستانی در رقابت های هانگژو، اظهاکرد: در ستاد بازی های آسیایی و پاراآسیایی اداره کل ورزش و جوانان استان تصمیم بر این شد که جوایز مدال های طلا، نقره و برنز به ترتیب ۲۰۰ میلیون، ۱۵۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون باشد.

وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان و استانداری خوزستان به صورت مشترک این جوایز را اهدا می کند. نکته قابل توجه این است که در جوایز در نظر گرفته شده برای مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هیچ تفاوتی قائل نشده ایم. برای همه ورزشکاران اعزامی پیش بینی مدال داریم که این شانس در بین ورزشکاران پاراآسیایی و کشتی گیران بیشتر از سایر رشته ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به  حضور ۳۲ ورزشکار خوزستانی در بازی های آسیایی و پاراآسیایی، گفت: مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های هانگژو بلافاصله پس از بازگشت ملی پوشان برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به تجلیل از ۵۲ ورزشکار مدال آور در رقابت های جهانی و آسیایی از دی ماه سال گذشته تا مرداد سال جاری، عنوان کرد: هدایای این عزیزان تامین شده و به حساب هیات های مربوطه نیز واریز شده است.

بنی تمیم گفت: برای ایجاد انگیزه بیشتر و حمایت از بانوان ورزشکار، سال گذشته که آیین نامه تجلیل از ورزشکاران مدال آور را تدوین کردیم، مصوب شد که بانوان اعزامی به رقابت های جهانی و آسیایی در صورت مدال آوری مطابق پاداش ها تعیین شده جوایز خود را دریافت می کنند و در صورت نرسیدن به مدال مطابق جوایز کسب مدال برنز، پاداش می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در حال برگزاری برای برپایی آیین تجلیل از مدال آوران جهانی و آسیایی هستیم و این مراسم احتمالا هفته اول مهرماه یا در هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: این جوایز جدا از جوایزی است که ریاست جمهوری در پایان هر سال به ورزشکاران مدال آور اهدا می شود.

وی بیان کرد: طبیعتا این تجلیل ها برای ورزشکارانی که با تمام سختی ها و تنگناهای مالی برای موفقیت در ورزش تلاش می کنند، حداقل کاری است که اداره کل روزش و جوانان می‌تواند انجام دهد. البته ما باید تلاش کنیم از سایر ظرفیت ها مثل شهرداری ها و فرمانداری ها بخواهیم و پیگیری کنیم که طبق دستورالعمل حمایت از ورزشکاران در بحث هایی مانند اهدا زمین در حق ورزشکاران کوتاهی نشود.

بنی تمیم افزود: باید تلاش کنیم حق ورزشکاران داده شود تا گوشه ای از زحمات چندین ساله آن ها جبران شود. من اعتقاد دارم ورزشکاری که ملی پوش می شود تلاش زیادی داشته که به این سطح برسد و برای رسیدن به این مهم خیلی از خوشی ها را کنار گذاشته است و باید طبق قانون با او رفتار و دیده شود.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید