امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 478856 |
تاریخ انتشار : 24 مرداد 1401 - 8:32 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/قزوین با تصویب شورای شهر، تعداد کمیسیون‌های تخصصی از پنج به هفت کمیسیون افزایش یافت و اعضای کمیسیون‌ها در دوره جدید انتخاب شدند. در جلسه علنی شورای شهر قزوین، که شامگاه یکشنبه ۲۳ مرداد ماه در تالار مردم برگزار شد، با تبادل نظر اعضای شورا و رای‌گیری‌های صورت گرفته، پس از انتخاب اعضای کمیسیون […]

صلح خبر/قزوین با تصویب شورای شهر، تعداد کمیسیون‌های تخصصی از پنج به هفت کمیسیون افزایش یافت و اعضای کمیسیون‌ها در دوره جدید انتخاب شدند.

در جلسه علنی شورای شهر قزوین، که شامگاه یکشنبه ۲۳ مرداد ماه در تالار مردم برگزار شد، با تبادل نظر اعضای شورا و رای‌گیری‌های صورت گرفته، پس از انتخاب اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰، مصوب شد تعداد کمیسیون‌های تخصصی از پنج مورد به هفت کمیسیون افزایش یافته و اعضای کمیسیون‌ها برای دوره جدید انتخاب شدند.
با رای اعضاء در صحن علنی شورا، به ترتیب قاسم اللهیاری با ۹ رای، مهری‌سادات تقوی با هشت رای، حسین  صلح‌جو با هفت رای، مهدی مهدیخانی با ۶ رای و محسن حق‌شناس با پنج رای برای عضویت در کمیسیون ماده ۱۰۰ انتخاب شدند.
در ادامه در خصوص پیشنهاد افزایش کمیسیون‌های تخصصی از پنج مورد به هفت کمیسیون بحث و تبادل نظر شد و اعضای جلسه عنوان کردند: این ضرورت احساس می‌شود که با افزایش تعداد کمیسیون‌ از پنج مورد تا هفت کمیسیون، از اطاله رسیدگی به پرونده‌ها کاسته شده و اعضای شورا می‌توانند با سرعت و دقت بیشتری به امورات مبتلی‌به مراجعان بپردازند.
با تصویب شورای شهر تعداد کمیسیون‌های تخصصی از پنج مورد به هفت کمیسیون افزایش یافت که عناوین کمیسیون‌های تخصصی هفتگانه به شرح زیر است:
کمیسیون خدمات شهری، نظارت بر شورایاری‌هاکمیسیون مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاریکمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشیکمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقیکمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربناییکمیسیون بانوان و خانوادهکمیسیون نظارت و پیگیری
همچنین در رای‌گیری‌های صورت گرفته، اعضای کمیسیون‌های هفتگانه بدین شرح انتخاب شدند:
اعضای کمیسیون خدمات شهری و نظارت بر شورایاری‌ها:
محسن حق‌شناس، حسین صلح‌جو، فرج‌الله فصیحی‌رامندی، قاسم اللهیاری و مهری‌سادات تقوی. 
اعضای کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری:
ولی چگینی، محسن حق‌شناس، حسین صلح‌جو و مهدی مهدیخانی.
اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی:
قاسم اللهیاری، حسین صلح‌جو، ولی چگینی و فاطمه اشدری و مهری سادات تقوی.
اعضای کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی:
مهری‌سادات تقوی، حسین صلح‌جو، مهدی مهدیخانی، ولی چگینی و محسن حق‌شناس.
اعضای کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی:
مهدی مهدی‌خانی، مهری‌سادات تقوی، محسن حق‌شناس، فرج‌الله فصیحی رامندی و قاسم اللهیاری.
اعضای کمیسیون بانوان و خانواده:
فاطمه اشدری، مهری‌سادات تقوی، ولی چگینی، قاسم اللهیاری و محسن حق‌شناس.
اعضای کمیسیون نظارت و پیگیری:
فاطمه اشدری، محسن حق‌شناس، ولی چگینی، مهدی مهدیخانی و قاسم اللهیاری.  
همچنین  در پایان جلسه فاطمه اشدری عضو شورای شهر، با انتقاد از فعالیت‌های جزیره‌ای شورا و شهرداری در تقدیر از خبرنگارانی که در انعکاس فعالیت‌های این ۲ نهاد کوشا هستند عنوان کرد: شایسته است شورای شهر و شهرداری برای برگزاری برنامه‌ای در شان خبرنگاران به اجماع رسیده و طی روزهای آتی در قالب دورهمی صمیمانه میزبان خبرنگاران باشند و شکاف بین شورا و شهرداری در نوع تفکرات و برنامه‌ریزی‌ها بیش از این عیان نشود.
انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید