امروز: چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 23 شوال 1445 | 2024-05-01
کد خبر: 530897 |
تاریخ انتشار : 28 آذر 1402 - 12:05 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/خوزستان نمایندگان خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف حریفان خود می روند.  روز پایانی این هفته از رقابت ها امروز برگزار می شود که استقلال خوزستان از ساعت ۱۵ پذیرای پرسپولیس است، دیداری که کسب امتیاز در آن برای استقلال خوزستان قعرنشین از نان شب واجب تر است.  به گزارش صلح خبر، […]

صلح خبر/خوزستان نمایندگان خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف حریفان خود می روند. 

روز پایانی این هفته از رقابت ها امروز برگزار می شود که استقلال خوزستان از ساعت ۱۵ پذیرای پرسپولیس است، دیداری که کسب امتیاز در آن برای استقلال خوزستان قعرنشین از نان شب واجب تر است. 

به گزارش صلح خبر، استقلالی ها که امسال با تیمی جوان پا به لیگ برتر گذاشته اند و از کمبود مهره نیز رنج می برند، امروز مطمئنا کار سختی برابر پرسپولیس، مدعی قهرمانی دارند. این دیدار باتوجه به این که هم پرسپولیس و هم استقلال به برد این بازی نیاز مبرم دارند، می تواند جذاب و دیدنی باشد. 

شمس آذر- نفت آبادان 

نفت هم که اکنون هم در جدول شرایط چندان مناسبی ندارد باید بتواند از قزوین دست پر به آبادان برگردد، بازی که برای ویسی و شاگردانش نیز از نان شب واجب تر است تا با کسب امتیاز بتوانند از نارضایتی هواداران خود کم کنند. 

البته حریف امروز نفتی ها اصلا حریف آسانی نیست و آبادانی ها باید از سد شمس آذری بگذرند که هم خوب امتیاز می گیرد و هم خوب بازی می کند. این دیدار هم باتوجه به بازی هجومی که در دستور کار ویسی و دقیقی است، دیدنی خواهد بود. 

این دیدار از ساعت ۱۵ در قزوین آغاز خواهد شد. 

ذوب آهن – فولاد

فولاد که برخلاف انتظارات نتوانسته تا این جای لیگ امتیاز بگیرد و روند ضعیغی داشته است، امروز هم در یک بازی مهم باید با ذوب آهن دیدار کند، بازی که باتوجه به روند خوب ذوب آهن می تواند شرایط سختی را برای شاگردان مارتینس رقم بزند. 

اما از آنجا که فولاد به کسب امتیاز در این بازی برای سر و سامان دادن به وضعیت خود و کم کردم اعتراض هوادارانش نیاز مبرم دارد، باید بتواند از سد ذوب آهن بگذرد، در غیر این صورت فولاد قعرنشین در شرایط بحرانی قرار می گیرد. 

این دیدار از ساعت ۱۶:۳٠ در اصفهان برگزار می شود. 

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید