امروز: پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 9 ذو القعدة 1445 | 2024-05-16
کد خبر: 44507 |
تاریخ انتشار : 17 دی 1394 - 0:17 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ورزش > لیگ برتر – خبر خداحافظی پیام صادقیان با استقبال خیلی از عشق فوتبال ها روبرو شده است. احسان خراسانی –  خبرگزاری خبرآنلاین ؛ قهر پیام صادقیان که نتوانسته از باشگاه نفت رضایتنامه بگیرد و به صبای قم برود ، به حالت قهر گفته از فوتبال خداحافظی می کند و دیگر بازی نخواهد کرد. او که […]

ورزش > لیگ برتر – خبر خداحافظی پیام صادقیان با استقبال خیلی از عشق فوتبال ها روبرو شده است.

احسان خراسانی –  خبرگزاری خبرآنلاین ؛ قهر پیام صادقیان که نتوانسته از باشگاه نفت رضایتنامه بگیرد و به صبای قم برود ، به حالت قهر گفته از فوتبال خداحافظی می کند و دیگر بازی نخواهد کرد. او که با نفتی ها در ابتدای این فصل قراردادی نزدیک به 750 میلیون تومانی امضا کرده و درحالی که امسال و بعد از اخراج از پرسپولیس بدون تیم مانده بود ، با ریسک بزرگ علی منصوریان و قراردادی گران قیمت به تیم نفت رفت.

نفت به او تقریبا همان رقمی را پرداخته که ستاره هایی چون ایمان مبعلی و وحید امیری از این تیم گرفته اند. صادقیان که در عرض یک نیم فصل و بعد از چند بازی نسبتا خوب ، ساز جدایی کوک کرده است ، تا به حال 40 درصد قراردادش را از نفتی ها گرفته و حالا برای جدایی به او گفته اند یا باید پولی را که گرفته پس بدهد و یک نیم فصل بیرون بماند و یا شاید به تیم هایی از مجموعه نفت در لیگ دسته اول برود و یا مبلغی را به عنوان پول رضایتنامه اش بپردازند. صادقیان که علیه مدیران نفت مصاحبه کرده ، بعد از اینکه دید نمی تواند رضایتنامه بگیرد ، در اینستاگرامش خبر از خداحافظی از فوتبال داد. خداحافظی برای تحت تاثیر قرار دادن همه ، بخصوص مدیران نفت اما بلافاصله کامنت های این خبر ، پر بود از انتقادهایی که به این ستاره سابق فوتبال می شد. کامنت هایی چون:«به سلامت» ، «بری دیگه برنگردی»،«چه خوب که داری می ری»،«چه خوب که می تونی بری پیش اون رفیقت که خواننده زیر زمینیه و با هم باشین.»،« احساساتی شده یک چیزی گفته… پس فردا برمی گرده و روز از نو، روزی از نو….»،« ما که فوتبالی از تو ندیدیم همش دعوا و حاشیه محرومیت و تیتر روزنامه ها خیر پیش درم ببند سوز میاد»،«این رفتار اخیرش میگه که هیچ تیمی دیگه نباید سراغش بره….حیف منصوریان که اینقدر ازش حمایت کرد»،«بازیکن پر حاشیه و پرمدعا معلومه که با این وضعیت کسی نمی خوادش ، این خداحافظی هم رو مثل قبلی جدی نگیرین.» و«از اولشم اشتباهی فوتبالیست شده بودی ، سرتا پا حاشیه بودی،سر تمرین عمدا خمیازه میکشیدی،قضیه قلیون کشیدنتم که همه میدونن،با اون خواننده زیز زمینیه هم داداش شده بودی … فوتبالیست یعنی مهدوی کیا ، باقری ، یا همین انصاری دفاع جپ پرسپولیس که بدون هیچ حاشیه ای خودش رو به همه ثابت کرد» تنها بخشی از نظرات کاربران خبرآنلاین بودند که برای خبر خداحافظی این بازیکن جوان نوشتند.

 بازیکنی که وقتی از ذوب آهن به نفت آمد ، تقریبا همه فکر می کردند ستاره اول فوتبال ایران می شود اما او با ان همه حاشیه از قلیان و تیم امید تا باقی حاشیه هایی که در پرسپولیس داشت ، به یکباره مسیرش عوض شد و با سرعتی باورنکردنی ، در حاشیه ها غرق شد و وقتی برانکو او را از پرسپولیس اخراج کرد ، خیلی ها بر این باور بودند پسر 23 ساله پر استعداد به ته خط رسیده است. علیرضا منصوریان تلاش زیادی داشت تا او را برگرداند اما این باور سرابی پیش نبود. او تنها 4 ماه بی حاشیه بود و دوباره حاشیه ها از سر گرفته شده اند و حالا اگرچه گفته فوتبال را می گذارد کنار ، ولی بزودی بر می گردد و دوباره می خواهد بازی کند.  پیشتر چندبار مجتبی محرمی درباره پیام گفته است:«این بچه چرا حال و روز مرا نمی بیند تا درس بگیرد. او که دیگر از مجتبی محرمی معروف تر و محبوب تر نیست.»

توصیه ای که به نظر می رسد عین واقعیت است.

4141

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!