امروز: سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 22 شوال 1445 | 2024-04-30
کد خبر: 542067 |
تاریخ انتشار : 30 فروردین 1403 - 0:39 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/مازندران مسابقات والیبال جام رمضان در شهرستان آمل به عنوان یک رویداد قدیمی همه ساله با استقبال چند هزار نفری علاقمندان به این رشته ورزشی در پایتخت والیبال ایران برگزار می‌شود. در این مسابقات که امسال با حضور بیش از ۲۵ بازیکن لیگ برتری، ملی پوش و لژیونرهای والیبال ایران در تیم‌های شرکت کننده […]

صلح خبر/مازندران مسابقات والیبال جام رمضان در شهرستان آمل به عنوان یک رویداد قدیمی همه ساله با استقبال چند هزار نفری علاقمندان به این رشته ورزشی در پایتخت والیبال ایران برگزار می‌شود.

در این مسابقات که امسال با حضور بیش از ۲۵ بازیکن لیگ برتری، ملی پوش و لژیونرهای والیبال ایران در تیم‌های شرکت کننده برگزار شده بود، باعث حضور بیشتر علاقمندان به مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان آمل در سالن ورزشی پیامبراعظم این شهر شده بود.

اوج هیجان و استقبال پرشور علاقمندان و تماشاگران والیبال دوست آملی، حتی «بهروزعطایی» سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران و فولاد سیرجان ایرانیان که در رقابت‌های این فصل لیگ برتروالیبال باشگاه‌های کشور به همراه این تیم قهرمان شده بود، به همراه «سنگدوینی» سرمربی تیم پاس گرگان نیز در شب پایانی این مسابقات درجمع تماشاگران آملی حضور یافتند.

 استقبال چند هزار نفری علاقمندان پایتخت والیبال ایران از یک جام قدیمی

درشب پایانی این مسابقات تیم شهرداری آمل با پیروزی ۳ بر یک برابر حریف گمنام خود عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

از سوی هیات والیبال شهرستان آمل برای تیم‌های اول تا سوم مسابقات والیبال جام رمضان این شهرستان حدود یک میلیارد ریال جایزه نقدی در نظر گرفته شد که در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش وجوانان مازندران، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران، جمعی از پیشکسوتان والیبال و رییس اداره ورزش وجوانان آمل به تیم‌های برتر اهداء شد.

 استقبال چند هزار نفری علاقمندان پایتخت والیبال ایران از یک جام قدیمی

رئیس هیات والیبال شهرستان آمل درخصوص برگزاری این مسابقات گفت، این مسابقات دراین دوره با حضور ۱۰ تیم به صورت گروهی و حذفی در مراحل بعدی با عنوان جام رمضان و گرامیداشت ۱۰ هزار و۴۰۰ شهید مازندران در آمل برگزار شد.

امید شعبان‌پور افزود: حضور بیش از ۲۵ بازیکن لیگ برتری، ۵ ملی پوش ودو بازیکن لژِیونر والیبال ایران در تیم‌های مختلف این دوره از مسابقات حضور داشتند و این باعث کیفی‌تر شدن و هیجان مسابقات هم برای تیم‌های شرکت کننده وهم استقبال بی نظیر و پرشور علاقمندان به این رشته ورزشی شده بود.

 استقبال چند هزار نفری علاقمندان پایتخت والیبال ایران از یک جام قدیمی

وی اضافه کرد، با وجود گنجایش بیش از دو هزار نفری سالن ورزشی پیامبراعظم آمل، هرشب جمعیت زیادی برای تماشای مسابقات و حضور بازیکنان لیگ برتری و ملی پوش در سالن حاضر می‌شدند و این مهم برای هیات والیبال شهرستان یک ارزش است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید