امروز: سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 22 شوال 1445 | 2024-04-30
کد خبر: 515321 |
تاریخ انتشار : 23 مرداد 1402 - 12:55 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت افزایش ضریب سرنشین خودروهای سواری نسبت به سال گذشته، گفت: تلاش می­‌شود از ظرفیت تاکسی‌­های اینترنتی فعال در کشور در چارچوب مسافران اشتراکی و هم‌پیما برای افزایش ضریب سرنشین خودروهای سواری بهره­‌گیری شود. به گزارش صلح خبر، شهریار افندی‌زاده با اشاره به چهارمین نشست کمیته […]

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت افزایش ضریب سرنشین خودروهای سواری نسبت به سال گذشته، گفت: تلاش می­‌شود از ظرفیت تاکسی‌­های اینترنتی فعال در کشور در چارچوب مسافران اشتراکی و هم‌پیما برای افزایش ضریب سرنشین خودروهای سواری بهره­‌گیری شود.

به گزارش صلح خبر، شهریار افندی‌زاده با اشاره به چهارمین نشست کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین حسینی، اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد مرکزی اربعین مبنی بر برگزاری مراسم باشکوه اربعین امسال از اول صفر برابر با ۲۷ مردادماه تا ۲۵ صفر برابر با ۲۰ شهریور ماه و اهمیت مقوله حمل‌ونقل و سوخت و خدماتی که طبق هماهنگی­‌ها و برنامه‌­ریزی­‌ها در این ایّام به زوار اربعین حسینی(ع) ارائه خواهد شد، چهارمین نشست این کمیته به هماهنگی‌های نهایی و تعیین تکلیف پاره‌ای اقدامات باقی مانده تا موعد شروع مرحله عملیاتی مراسم اختصاص یافت.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌­ها، هماهنگی­‌ها و اقدامات مؤثر به ­عمل آمده از سوی این کمیته و در چارچوب تصمیمات ستاد مرکزی طی ماه‌های اخیر، از حیث فراهم‌سازی زیرساخت­‌های لازم و آماده‌سازی ناوگان موردنیاز، در سطح مطلوبی ارزیابی می­‌شود که در این خصوص، همکاری و هماهنگی مؤثری بین بخش‌­ها و دستگاه­‌های عضو کمیته شکل گرفته است.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری­‌های شبانه­‌روزی و جهادگونه، عملیات توسعه، ایمن‌سازی، بهسازی مسیرهای مواصلاتی و تجهیز راه­‌ها و پایانه‌­های مرزی در راستای روان­سازی ترددها، ساماندهی توقف­‌ها در محوطه‌­های پارکینگ در مرزها و توسعه پارکینگ­‌ها و امکاناتی نظیر سرویس‌­های بهداشتی، سایه­‌بان، تأمین آب شرب و تعمیرات اساسی سیستم­‌های سرمایشی سالن­‌های مسافری پایانه‌­ها با هزینه کرد بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی به انجام رسیده است.

ادامه دارد…

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید