امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 500754 |
تاریخ انتشار : 15 فروردین 1402 - 0:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/همدان نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: مدیران ادارات شهرستان بهار وضعیت طرح های ناتمام دستگاه های خود را به فرماندار و نماینده برای پیگیری و اقدامات لازم ارائه کنند. فتح‌الله توسلی در شورای اداری شهرستان بهار، تصریح کرد: با همه کمبودهای منابع و مشکلات اقتصادی و فشارهای تحریم اقدامات خوبی در […]

صلح خبر/همدان نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: مدیران ادارات شهرستان بهار وضعیت طرح های ناتمام دستگاه های خود را به فرماندار و نماینده برای پیگیری و اقدامات لازم ارائه کنند.

فتح‌الله توسلی در شورای اداری شهرستان بهار، تصریح کرد: با همه کمبودهای منابع و مشکلات اقتصادی و فشارهای تحریم اقدامات خوبی در شهرستان بهار صورت گرفته است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد مجلس یازدهم و با اشاره به روند تصویب قوانین و نحوه کار کمیسیون ها مطرح کرد: به منظور تسهیل امور و حل مشکلات ملاقات با وزرا در مرکز و یا حضور وزرا و معاونان در شهرستان هماهنگ شده که عایدات خوبی برای شهرستان داشته است.

توسلی بر وحدت و همکاری بین مسئولان تاکید کرد و گفت: امام جمعه، فرماندار و نماینده مجلس به عنوان اضلاع مثلث هستند که در صورت وحدت و همکاری می شود کارهای بزرگی را برای توسعه و پیشبرد اهداف و شهرستان انجام داد.

توسلی تصریح کرد: اعتبارات شهرستان بهار در سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان بوده که پاسخگوی نیاز شهرستان نیست و با حضور مسئولان در شهرستان اعتبارات خوبی برای شهرستان اخذ شده است.

وی تخصیص اعتبار برای قنوات شهرستان بهار، کانال های آبرسانی، مجموعه ورزشی صالح آباد و شبانه روزی شدن درمانگاه مهاجران، خروج مهاجران از انزوا و باز کردن راه ریکان، تکمیل زیرگذر شهید زارعی، تکمیل درمانگاه تامین اجتماعی بهار، اخذ ماده ۲۳ راه همدان گل تپه- علیصدر و مجتمع آبرسانی حسین آباد آشوری را از اقدامات انجام شده برشمرد.

به گزارش صلح خبر و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس، توسلی درباره مجموعه شهری همدان گفت: در رابطه با بحث مجموعه شهری، نامه‌ای برای وزیر ارسال شده و از وی خواسته شده که این موضوع «کان لم یکن» تلقی شود و درباره حریم سیاسی نیز چندین جلسه در وزارت کشور با حضور مدیرکل تقسیمات کشوری گزارش شده و پیگیری داخل استان نیز با فرماندار بوده است و توانمان را در این رابطه به کار گرفته ایم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید