امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 541913 |
تاریخ انتشار : 28 فروردین 1403 - 13:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/کردستان فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ کردستان گفت: لشکر پیاده 28 کردستان استان از یگان‌های توانمند تشکیل شده و امروز در بالاترین سطح آمادگی، توانایی رزمی و عملیاتی است. امیر حمیدرضا رحمت‌پور امروز دوشنبه 28 فروردین در نشست خبری به مناسبت هفته ارتش در سنندج اظهار کرد: دهه بزرگداشت ارتش همزمان با شهادت امیر […]

صلح خبر/کردستان فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ کردستان گفت: لشکر پیاده 28 کردستان استان از یگان‌های توانمند تشکیل شده و امروز در بالاترین سطح آمادگی، توانایی رزمی و عملیاتی است.

امیر حمیدرضا رحمت‌پور امروز دوشنبه 28 فروردین در نشست خبری به مناسبت هفته ارتش در سنندج اظهار کرد: دهه بزرگداشت ارتش همزمان با شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی شروع می‌شود و تا روز بزرگداشت شهید قرنی که از شخصیت‌های اثرگذار انقلاب اسلامی هستند، ادامه دارد.

وی هفته ارتش و نیروی زمینی را محور انقلاب و ارتش ذکر کرد و افزود: برنامه‌های این دهه در استان کردستان شامل مسابقات ورزشی برای خانواده ها و کارکنان، غبار روبی مزار شهدا رژه نیروهای مسلح، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، مسابقات راهپیمایی و کوهپیمایی برای خانواده‌های ارتشیان است.

فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان، با اشاره به اهمیت برخی نهادها همچون آموزش و پرورش در پایداری انقلاب عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران سرمایه اصلی انقلاب است و یکی از منظم ترین و سالم تمرین سازمان های انقلاب اسلامی است که به مردم خدمت می کند.

وی با بیان اینکه آسمان امن امروز با وجود همه تهدیدهای دشمن، از توانمندی‌های مهم ارتش است، ادامه داد: توانمندی پهپادی، دیوارهای متحرک و واکنش سریع از دیگر توانمندی های مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران است که مرزهای کشور را حفاظت می‌کنند.

امیر رحمت پور، با تاکید بر نقش مهم و تأثیرگذار ارتش در راستای تامین امنیت کشور، بیان کرد: توانمندی نیروهای متخصص ارتش و ساخت انواع تجهیزات هوایی و دریایی برای امنیت کشور از جمله دستاوردهای با ارزش ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی امنیت امروز ایران اسلامی را مرهون تلاش مشترک ارتش، سپاه و خدمات جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و یادآور شد: مردم‌داری ارتش از توانمندی‌های مهم این نهاد است و عملیات‌ها و حضور همه جانبه ارتش در هنگام بحران ها گواه این قضیه است.

امیر رحمت پور، از تشکیل قرارگاه حرفه آموزی برای سربازان وظیفه خبرداد و بیکاری جوانان را از مهمترین معضلات جامعه استان برشمرد و یادآور شد: آموزش سربازان توسط مربیان آموزش سازمان فنی حرفه ای در ارتش فراهم شده و اعطای گواهینامه پایان دوره از دستاوردهای این دوره‌های آموزشی است.

انتهای پیام 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید