امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 517446 |
تاریخ انتشار : 09 شهریور 1402 - 14:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: با گذشت یک هفته از برپایی از موکب شهید «علی میرزایی» در مرکز فرماندهی انتظامی این شهرستان، تاکنون ۲۰۰۰ فقره گذرنامه تمدید و ۲۰۰۰ گذرنامه صادر شده است. احمد ساکی پنجشنبه ۸ شهریور در جمع خبرنگاران، با تأکید بر اینکه در این مرکز استعلامات لازم از دستگاه های […]

صلح خبر/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: با گذشت یک هفته از برپایی از موکب شهید «علی میرزایی» در مرکز فرماندهی انتظامی این شهرستان، تاکنون ۲۰۰۰ فقره گذرنامه تمدید و ۲۰۰۰ گذرنامه صادر شده است.

احمد ساکی پنجشنبه ۸ شهریور در جمع خبرنگاران، با تأکید بر اینکه در این مرکز استعلامات لازم از دستگاه های مختلف در کوتاه ترین زمان ممکن و در حدود ۱۵ دقیقه انجام می شود، اظهار کرد: این موکب با هدف تسهیل در صدور و تمدید گذرنامه زائران در سالن ورزشی مرکز فرماندهی انتظامی این شهرستان راه اندازی شده است.

ساکی به ارائه خدمات گذرنامه ای این موکب از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۴ شب اشاره و بیان کرد: خدمات این موکب تا زمانی که متقاضی صدور یا تمدید گذرنامه برای اربعین داشته باشیم، ادامه دارد.

وی در ادامه به خدمات انتظامی شهرستان ملایر در ایام اربعین حسینی اشاره و بیان کرد: اقدامات لازم برای برقراری امنیت زائران اربعین حسینی در سطح شهرستان و در مسیر جاده آورزمان و محور ملایر- اراک در حال انجام است.

ساکی از افزایش دو برابری تعداد موکب های حسینی شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: خدمات لازم برای تأمین امنیت هرچه بیشتر زائران توسط نیروهای فراجا در حال انجام است.

وی به گشت های شبانه روزی و ایست و بازرسی مقطعی و ثابت در مسیر پل حرم آباد و دیگر مسیرهای ضروری اشاره و خاطرنشان کرد: ضروری است که زائران و خادمان موکب ها نیز به موارد لازم برای حفظ امنیت و آرامش خود توجه داشته باشند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ملایر به زائران تأکید کرد در حفظ و نگهداری اموال خود به ویژه گوشی تلفن همراه و گذر نامه به عنوان اصلی ترین مدرک برای خروج از کشور، اهتمام بورزند و افزود: زائران در طول مسیر و موقع استراحت در موکب های بین راه، مراقبسارقان و کیف قاپ ها باشند.

وی با اشاره به ضرورت مراقبت از خودرو در زمان پارک خودرو در مسیر و مواکب گفت: زائران در مباحث ترافیکی نیز موارد ایمنی را رعایت کنند و مراقب باشند گره ترافیکی در اطراف موکب ها ایجاد نشود.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: متأسفانه عصر روز سه شنبه در حوزه استحفاظی شهرستان بر اثر واژگونی خودرو شخصی زائران اربعین حسینی به علت سرعت غیرمجاز، یک نفر فوت شد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید