امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 541080 |
تاریخ انتشار : 18 فروردین 1403 - 17:06 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/مازندران «گراند مستر جعفرنوایی» رئیس آملی سبک هاپکیدو GHA ایران به عنوان یکی از استادان دوره آموزش بین‌المللی در کشور هند جدیدترین دانش این رشته ورزشی را به علاقمندان و اساتید حوزه کشورهای آسیایی ارائه کرد. این دوره آموزشی و بین‌المللی با حضور اساتید کشورهای نپال، هندوستان، اتریش، قرقیزستان، ایران و مربیان و ورزشکاران […]

صلح خبر/مازندران «گراند مستر جعفرنوایی» رئیس آملی سبک هاپکیدو GHA ایران به عنوان یکی از استادان دوره آموزش بین‌المللی در کشور هند جدیدترین دانش این رشته ورزشی را به علاقمندان و اساتید حوزه کشورهای آسیایی ارائه کرد.

این دوره آموزشی و بین‌المللی با حضور اساتید کشورهای نپال، هندوستان، اتریش، قرقیزستان، ایران و مربیان و ورزشکاران کشور هند در نیمه نخست فروردین ماه سال جاری در شهر کلکته و همچنین در منطقه چنای هندوستان با تدریس «جعفر نوایی» رئیس گروه هاپکیدو GHA ایران و آسیای مرکزی برگزار ‌شد.

در این دوره آموزشی، جدیدترین فنون تخصصی هاپکیدو GHA و دفاع  شخصی استاد ایرانی به شرکت کنندگان دوره ارائه و تندیس ویژه ای نیز از سوی « آناندشوار پاندی» عضو ارشد کمیته ملی المپیک و همچنین رئیس هاپکیدو هند به استاد جعفر نوایی اهدا شد.

رییس سبک هاپکیدو GHA ایران گفت، از ایران، تنها رییس سبک که همزمان نماینده آسیای مرکزی نیز هست با مجوز رسمی شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان ایران به عنوان مدرس برای تدریس در سمینار بین‌المللی دعوت شد.

جعفر نوایی، سطح دوره برگزار شده را به نسبت دوره های گذشته بین المللی وجهانی قابل قبول ارزیابی کرد و افزود:  در این دوره همزمان «گرند مستر گرهارد اگر» از اتریش برای مربیان و ورزشکارانی که از کشورهای مختلف دعوت شده‌اند، علوم دفاع شخصی GHA تدریس کرد.

رییس سبک هاپکیدوGHA ایران با اشاره به اینکه این پنجمین دوره آموزشی در این رشته ورزشی در قاره‌های مختلف درچند سال اخیر بوده است، تصریح کرد: تاکنون به عنوان مدرس به سمینارهای بین المللی در کشور آلمان ۲۰۱۸، سال ۲۰۲۰ کشور نپال، سال ۲۰۲۲ در کشور آذربایجان و ۲۰۲۳ در کشور مکزیک دعوت شده بودم و حضور داشتم.

ارائه جدیدترین تکنیک‌های رزمی استاد ایرانی در سمینار بین المللی هندوستان

نوایی، به مزیت‌های مهم حضور در این دوره‌ها اشاره کرد و گفت، علاوه براینکه باعث ارتقاء سطح فنی آموزشی و آشنا شدن با دوره‌های جدید خواهد شد، باعث ارتقاء جایگاه ایران در سطح بین المللی و کسب کرسی‌های جهانی و بین المللی درآینده خواهد شد.

وی اضافه کرد: تداوم حضور در این دوره‌ها برای هر ایرانی چه درسطح مربی و یا ورزشکار بسیار حائزاهمیت است که از بین چند قاره، یک نفر از ایران در بالاترین سطح ورزشی حضور پیدا می‌کند.

رییس سبک هاپکیدو GHA ایران همچنین از پیگیری‌های جدی در حاشیه برگزاری دوره آموزشی در کشور هندوستان برای ارتقاء این رشته ورزشی در کشورمان خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا میزبانی یکی از رده‌های سنی مسابقات جهان را به میزبانی ایران در سال آینده کسب کنیم.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید